blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky)
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7689
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ stř čer 02, 2010 2:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky)

Ahoj, měl bych dotaz, na který nemohu najít odpověď.

Potřeboval bych udělat ochranou značku na tisícikoruně - přesněji ochranný proužek.

Rešení: Dva objekty. Spodní je samotná tisícovka, vrchní je tisicovka s proužkem, kde je pomocí UV mapování vyříznuta samotná část, kde se nachází proužek.

Potřebuji mít materiál plochy s proužkem nastavený tak, že pokud na něj nepůsobí žádné světlo, je absolutně průhledný, a pokud na něj světlo dopadá, tak v místě dopadu, aby se zneprůhlednil a vykreslil :)

Je to možné? Děkuji za jakékoliv rady.

Autor:  EdgarVanat [ stř čer 02, 2010 7:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky)

alpha 0, spectacularita vysoká hardness nízka a ak je lesk farebný tak mapu dávaš ako spec color?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/