blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7689 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ stř čer 02, 2010 2:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky) |
Ahoj, měl bych dotaz, na který nemohu najít odpověď. Potřeboval bych udělat ochranou značku na tisícikoruně - přesněji ochranný proužek. Rešení: Dva objekty. Spodní je samotná tisícovka, vrchní je tisicovka s proužkem, kde je pomocí UV mapování vyříznuta samotná část, kde se nachází proužek. Potřebuji mít materiál plochy s proužkem nastavený tak, že pokud na něj nepůsobí žádné světlo, je absolutně průhledný, a pokud na něj světlo dopadá, tak v místě dopadu, aby se zneprůhlednil a vykreslil :) Je to možné? Děkuji za jakékoliv rady. |
Autor: | EdgarVanat [ stř čer 02, 2010 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Řešení průhlednosti materiálu (ochranný proužek tisícovky) |
alpha 0, spectacularita vysoká hardness nízka a ak je lesk farebný tak mapu dávaš ako spec color? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |