zdravím kluci,
mám tak trochu problém s texturováním.. pokouším se o tvorbu decal textury přes UV mapu s alfou, ale trochu to dělá habaďůru..
http://dl.dropbox.com/u/6113761/sedacka.jpg zatím není třeba řešit materiál ani model, jedná se jen o pokus, ale když mi poradíte jak lépe namapovat texturu kůže s normalmapou (momentálně map input cube), budu rád :)
problém je ale v samotném dacalu, tedy jen jeho části.. bílý nápis je bezproblémový, ale žlutý mi vytváří poněkud duhu, která se mi nelíbí :D ono z větší vzdálenosti to není vidět, ale po přiblížení je to celé kolem modré.. nejsem si jist, zda průhledná žlutá a šedivá mají v jakémkoliv barevném spektru tvořit modrou, ale očividně asi jo :D ono to bude jen v nějakém nastavení, ale nepodařilo se mi zatím na nic přijít.. sektal se s tímto již někdy někdo? btw dělá to i přes tuto texturu i přes interní texturu noise..
dík za každou radu či nápad..