blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Stencil UV? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=766 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Klayman [ úte úno 22, 2005 1:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Stencil UV? |
Tak by ma zaujimalo existuje nieco ako stencil pre uv mapovanie?? Napriklad keby som chcel urobit blend prechod medzi dvoma UV texturami??? |
Autor: | Ash [ úte úno 22, 2005 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podľa mňa sa v použití stencil maskovania UV textúry v ničom nelíšia od ostatných typov textúr - dá sa použiť presne ten istý postup. |
Autor: | Klayman [ úte úno 22, 2005 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Ash"]Podľa mňa sa v použità stencil maskovania UV textúry v niÄ |
Autor: | tol [ stř úno 23, 2005 1:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud umíš pracovat se stencil, tak je to přesně jak píše Ash- je úplně jedno, jak tu texturu mapuješ, třeba přes UV, stencil zkrátka použiješ stejným způsobem, jako u "normálních" textur. Pokud stencil používat neujíš, je postup popsán v překladu tutoriálu na realistickou planetu na tomto webu:) Ten přechod bys tak dělal přes masku se zapnutým stencil, hozenou mezi 2 UV textury |
Autor: | Klayman [ stř úno 23, 2005 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: No pokud umÃÅ¡ pracovat se stencil, tak je to pÅ™esnÄ› jak pÃÅ¡e Ash- je úplnÄ› jedno, jak tu texturu mapujeÅ¡, tÅ™eba pÅ™es UV, stencil zkrátka použijeÅ¡ stejným způsobem, jako u "normálnÃch" textur. Pokud stencil použÃvat neujÃÅ¡, je postup popsán v pÅ™ekladu tutoriálu na realistickou planetu na tomto webu:)
Ten přechod bys tak dělal přes masku se zapnutým stencil, hozenou mezi 2 UV textury no fakt neviem asi som to zle popisal funguje to aj v game engine?? pretoze sa tam mozu pouzivat len uv, so stencilom viem pracovat v tom nieje problem len nejako to implementovat do game engine neviem |
Autor: | Ash [ stř úno 23, 2005 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, v game engine to samozrejme funguje inak - tam má každý fejs maximálne jednu textúru. Ak teda chceš prechod medzi viacerými textúrami, vyrob si ho v nejakom grafickom editore (PS, Gimp) a ulož ho ako ďalšiu textúru, ktorú namapuješ na mesh. |
Autor: | tol [ stř úno 23, 2005 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Klayman píše: tol píše: No pokud umíš pracovat se stencil, tak je to přesně jak píše Ash- je úplně jedno, jak tu texturu mapuješ, třeba přes UV, stencil zkrátka použiješ stejným způsobem, jako u "normálních" textur. Pokud stencil používat neujíš, je postup popsán v překladu tutoriálu na realistickou planetu na tomto webu:) Ten přechod bys tak dělal přes masku se zapnutým stencil, hozenou mezi 2 UV textury no fakt neviem asi som to zle popisal funguje to aj v game engine?? pretoze sa tam mozu pouzivat len uv, so stencilom viem pracovat v tom nieje problem len nejako to implementovat do game engine neviem Klayman- to je pak ale úplně jiná, příště prosím buď specifikuj, že se ptáš na GameEngine, nebo to pošli do našeho GameEngine fóra. Na zbytek už odpověděl Ash |
Autor: | Klayman [ čtv úno 24, 2005 10:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok ok moja chyba ked mne sa to vsetko pletie do jedneho ok pohodicka ale aj tak dik chalani |
Autor: | Klayman [ úte bře 01, 2005 11:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Este toto by som sa na tuto temu chcel opytat ked mam pamu ciernobilu da sa pouzit ako stencil ak ano ako? No a spat k tym uv a stencil spominali ste ze sa to da pouzit medzi dvoma uv mapami ked to nepouzivam v game engine ako sa to da?? Viem ze stencil sa pouziva iba pri texturach ako teda nastavim stencil na uv materiali? |
Autor: | tol [ stř bře 02, 2005 12:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Klayman píše: Este toto by som sa na tuto temu chcel opytat ked mam pamu ciernobilu da sa pouzit ako stencil ak ano ako? No a spat k tym uv a stencil spominali ste ze sa to da pouzit medzi dvoma uv mapami ked to nepouzivam v game engine ako sa to da?? Viem ze stencil sa pouziva iba pri texturach ako teda nastavim stencil na uv materiali?
Jde o to, že UV textura je to samé, jako jakákoli jiná textura, jediný rozdíl je v mapování- můžeš texturu namapovat podle Orto (original coordinates), Window (window coordinates) nebo UV (UV coordinates)- to je jediný rozdíl, z hlediska interakce textur v různých kanálech není mezi UV a jakoukoli jinou texturou rozdíl. Použití černobílé mapy jako stencil viz tato část tutorialu na planetu od Enrica Valenzy: http://www.blender3d.cz/index.php?Gstr=ttplanet_2 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |