blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Převrácení normálů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7643 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Juricaj [ ned kvě 16, 2010 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Převrácení normálů |
Stáhl jsem si model palmy a exportoval z google sketchup, vím že se může vyskytnout mnoho chyb, ale když jsem viděl ty modely... Tvořím do hry mafia modifikaci a oboustrané věci v této hře potřebují dvě strany zvblášť a obráceně otočené. Problém je u listů, mají jen jednu stranu a tak by v mafii šli vidět jen ze předu a kdybych byl pod ní, tak by byli neviditelné a tak jsem je zkopíroval a pokusil se obrátit normáli ovšem ani po třetím pokusu se nestalo nic, nemáte někdo s tímto zkušenosti? |
Autor: | EdgarVanat [ ned kvě 16, 2010 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převrácení normálů |
ja by som ich vyextrudoval a potom cez ctrl+n vypocital normaly na správnu stranu |
Autor: | zgerbiak [ ned kvě 16, 2010 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Převrácení normálů |
Ja by som zduplikoval tie listy a novo vytvoreným by som prehodil normálu W->Flip Normals. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |