blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Převrácení normálů
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7643
Stránka 11

Autor:  Juricaj [ ned kvě 16, 2010 12:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Převrácení normálů

Stáhl jsem si model palmy a exportoval z google sketchup, vím že se může vyskytnout mnoho chyb, ale když jsem viděl ty modely... Tvořím do hry mafia modifikaci a oboustrané věci v této hře potřebují dvě strany zvblášť a obráceně otočené. Problém je u listů, mají jen jednu stranu a tak by v mafii šli vidět jen ze předu a kdybych byl pod ní, tak by byli neviditelné a tak jsem je zkopíroval a pokusil se obrátit normáli ovšem ani po třetím pokusu se nestalo nic, nemáte někdo s tímto zkušenosti?

Autor:  EdgarVanat [ ned kvě 16, 2010 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrácení normálů

ja by som ich vyextrudoval a potom cez ctrl+n vypocital normaly na správnu stranu

Autor:  zgerbiak [ ned kvě 16, 2010 6:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrácení normálů

Ja by som zduplikoval tie listy a novo vytvoreným by som prehodil normálu W->Flip Normals.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/