blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problém s CurveCircle ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7612 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ pon kvě 03, 2010 3:09 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Problém s CurveCircle ? | |||
U mne zadny (viz blend - 1.vrstva array+curve modifier, 2. vrstva - curve modifier, protoze jinak to neobarvis) Obecne vsak nerozumim proc si nevlozis Circle (rozdelenou na 40 vertexu) a neextrudujes (E) + scale (S) smerem do stredu. Ale jestli trvas na odhaleni priciny, posli blend. Asi bude neco mimo stred.
|
Autor: | EdgarVanat [ pon kvě 03, 2010 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s CurveCircle ? |
vôbec nechápem, prečo to neriešiš cez bevel object - čiste krivkovo, alebo cez extrude/scale čiste plôškovo |
Autor: | ArchoX [ pon kvě 03, 2010 3:42 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problém s CurveCircle ? | ||
No jo, přes ten array to funguje normálně, ale proč to nefunguje normálně způsobem, kterej mám ja ? Je to trochu s jinou síťí ale problém je tam furt. Možná problem se samotným meshem ?
|
Autor: | vklidu [ pon kvě 03, 2010 7:32 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: Problém s CurveCircle ? | ||||
Proc ohybas sit, kdyz chces pouzit na ohnuti krivku? Poslal jsem ti prve blend, protoze jsem doufal, ze ti treba pomuze. Zkus se na nej jeste mrknout. Ve 3.vrstve mas ten Bevel (o kterem pise EdgarVanat). V paletce "Curve and Surface" (F9) si ale DefaultResolution (v tvem pripade) nastav na 10 (je to pocet segmentu mezi kontrolnimi body - takze to da dohromady 40, coz by melo odpovidat rozlozni barev na zetonu) Bude se ti to hodit az budes prevadet krivku na mesh (Alt+C), abys priradil materialy. Tedy pokud tam barvy nedas jako obrazek. Ve 4.vrstve je to uz prevedene na mesh.
|
Autor: | ArchoX [ pon kvě 03, 2010 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s CurveCircle ? |
díky moc ! :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |