blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Světlo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7602 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan [ čtv dub 29, 2010 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Světlo |
Měl bych pár otázek ohledně světla: 1. jak udělat, aby rozžhavené vlákno žárovky vypadalo opravdu zozžhaveně-tedy aby svítilo. 2.K čemu je radiosita? Popř. odkaz na nějaké praktické návody Dík předem za odpovědi |
Autor: | lokhorn [ pát dub 30, 2010 12:14 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
1. na materiálu mu zvyš emit, ale aby svítilo tak na to dej ještě světlo typu lamp 2. radiosita je zastaralá, v blenderu 2.5 už asi ani nebude, takže se jí nemá smysl učit |
Autor: | Siso [ pát dub 30, 2010 8:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
1. Asi myslis tu ziaru ktora vznika v nasom oku. Tu tam das jedine v postprodukcii. Emit ti v podstate len zvysi kontrast tej farby ale ako ziarovka to vyzerat nebude nikdy ;) 2. Radiosita je sice dobra vec ale pomala vec. A ak sa ma zrusit tak by ma zaujimalo co ju nahradi? Inak je to to ze objektom priradis "radiositu" tz budu to tak isto svetelne zdroje v scene a budu ovplyvnovat svetlom objekty okolo seba. |
Autor: | Jan [ pát dub 30, 2010 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
lokhorn: 1. Jo, tak jsem to dělal, ale výsledek není podle mých představ 2. Dík Siso: Dík |
Autor: | lokhorn [ sob kvě 08, 2010 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Světlo |
Jestli na tom pořád děláš, tak na efekt záře třeba ze žárovky se používá nod glare. Tady je tutoriál: http://www.blenderguru.com/introduction ... ompositor/ Samotnej nod je rozebranej na 13 minutě, ale jestli neumíš s nodama tak si ten tutor můžeš přehrát celej, je to pro verzi 2.5 ale co sem koukal tak je to skoro to samí jak na 2.49 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |