blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Světlo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7602
Stránka 11

Autor:  Jan [ čtv dub 29, 2010 9:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Světlo

Měl bych pár otázek ohledně světla:
1. jak udělat, aby rozžhavené vlákno žárovky vypadalo opravdu zozžhaveně-tedy aby svítilo.
2.K čemu je radiosita? Popř. odkaz na nějaké praktické návody
Dík předem za odpovědi

Autor:  lokhorn [ pát dub 30, 2010 12:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Světlo

1. na materiálu mu zvyš emit, ale aby svítilo tak na to dej ještě světlo typu lamp
2. radiosita je zastaralá, v blenderu 2.5 už asi ani nebude, takže se jí nemá smysl učit

Autor:  Siso [ pát dub 30, 2010 8:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Světlo

1. Asi myslis tu ziaru ktora vznika v nasom oku. Tu tam das jedine v postprodukcii. Emit ti v podstate len zvysi kontrast tej farby ale ako ziarovka to vyzerat nebude nikdy ;)

2. Radiosita je sice dobra vec ale pomala vec. A ak sa ma zrusit tak by ma zaujimalo co ju nahradi? Inak je to to ze objektom priradis "radiositu" tz budu to tak isto svetelne zdroje v scene a budu ovplyvnovat svetlom objekty okolo seba.

Autor:  Jan [ pát dub 30, 2010 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Světlo

lokhorn:
1. Jo, tak jsem to dělal, ale výsledek není podle mých představ
2. Dík
Siso:
Dík

Autor:  lokhorn [ sob kvě 08, 2010 6:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Světlo

Jestli na tom pořád děláš, tak na efekt záře třeba ze žárovky se používá nod glare.
Tady je tutoriál:
http://www.blenderguru.com/introduction ... ompositor/
Samotnej nod je rozebranej na 13 minutě, ale jestli neumíš s nodama tak si ten tutor můžeš přehrát celej, je to pro verzi 2.5 ale co sem koukal tak je to skoro to samí jak na 2.49

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/