blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
linkování objektů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7583 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lokhorn [ sob dub 24, 2010 9:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | linkování objektů |
Potřeboval bych poradit jak nalinkovat objekt tak abych ho moh třeba stokrát duplikovat s jenom minimální ztrátou výkonu. Nalinkoval sem si strom do scény a render trval cca 16s protože tam bylo pár chyb tak sem to ještě upravoval a najednou mi render time trvá skoro minutu(načítání octree). Chyba musí bejt když si linkuju list do scény se stromem, myslim že mi to fungovalo když sem si z toho listu udělal proxy abych moh trochu hejbnout pivotem, zkoušel už sem všechno možný ale pořád render time minuta. Kdyby někdo věděl čim to je, předem díky za odpověď |
Autor: | Siso [ čtv dub 29, 2010 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: linkování objektů |
To by ma zaujimalo tiez. Raz sa mi octree tiez nehorazne zmenilo na case a nepomohlo nic len sa vratit este k neulozenej zmene vo file. Ale nepochopil so absolutne preco sa mi to octree zmenilo? Nic som tam pritom nepridaval. Teraz ma napada jedine zmazat kompletne adresar kde si cashuje particle. Ale neviem ci to je tvoj pripad? Particle niekedy narobia sarapatu. |
Autor: | lokhorn [ čtv dub 29, 2010 3:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: linkování objektů |
Já už mam starej blend kde to bylo rychlý přepsanej takže mam smůlu. U mě se to nedělá particlama, ale tim že mam ve scéně rozkopírovanou spoustu malých objektů. Jestli máš v těch particlech nastavený místo zobrazování částic nějakej objekt(na panelu visualization myslim), tak je to pravděpodobně tim |
Autor: | Siso [ čtv dub 29, 2010 3:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: linkování objektů |
No ja netvrdim ze to bol problem v particloch. Len teraz "po boji" nad tym rozmyslam. Az sa mi to stane znovu budem to riesit. :) Ja pouzivam pri particloch vacsinou iba objekt. Halo minimalne, takze tym to nebude urcite. |
Autor: | Siso [ čtv dub 29, 2010 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: linkování objektů |
V tvojom pripade ma teraz napadlo ze to mozno bude subsurfom. Aky level mas nastaveny? A ako duplujes tie objekty. Nechcel by si to predsa len skusit cez particle alebo DupliVert? |
Autor: | lokhorn [ čtv dub 29, 2010 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: linkování objektů |
Subsurf na tom neni, ty objekty duplikuje script tree from curve, myslim že je to to samí jako DupliVerts. Jinak scénu se stromem sem odložil na neurčito, takže to asi budu taky řešit až se k tomu zase dostanu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |