blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
iný typ subsurfu - python http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7552 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 14, 2010 2:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | iný typ subsurfu - python |
ahoj, potreboval by som poradiť ako riešiť môj problém. potreboval by som zahustiť sieť na celom modeli nasledujúcim spôsobom. pre každý face sa stane toto: v strede každej z hrán vznikne bod. bod vznikne aj v strede každého facu. body v hranach sa prepoja so stredovými. vznikne tým n štvoruholníkov, kde n je počet strán polygónu. neviete ako to implementovať do pytonu? |
Autor: | zgerbiak [ stř dub 14, 2010 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python |
Nerieši toto W->Subdivide ? Alebo potrebuješ mesh len z tých nových vertexov a hrán ktoré vzniknú? |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 14, 2010 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python |
no hlavne subdivide delí iným spôsobom trojuholníky :( |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 14, 2010 7:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python |
ja by som to potreboval nejak takto... |
Autor: | Forseti [ stř dub 14, 2010 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python |
zkoušel si už 2.5? ;-) a dělá to i 2.49 |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 14, 2010 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python |
jeeee :D neviem, ale ked som to naposledy skusal trojuholniky to delilo na 4 trojuholniky a nie 3 stvoruholniky kazdopadne problem solved :P poprosím zámok :) |
Autor: | vklidu [ čtv dub 22, 2010 9:05 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: iný typ subsurfu - python | ||
jen poznamka - to co potrebuje EdgarVanat (a o cem pise Forseti) dela Subsurf Modifier, ne funkce Subdivide (W)
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |