Právě je sob lis 23, 2024 12:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 1:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Predstavte si ze vlozite objekt, nejaky valec. Troska ho zahustite a aplikujete na neho modifier BUILD. A teraz to pride! :)
Ako spravit to aby v kazdom frame toho buildu bola ta trubka ako keby plna. Aby sa skladala proste (nie random samozrejme) ale aby bolo vidiet ze je vzdy plna. Pozeral som na tutorial "rez objektom" ale myslim ze to asi nejde aplikovat na toto.

Poradi mi niekto?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 2:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
no ja by som to riešil cez ipo krivky a tam scaleZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 3:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
no to asi nepojde. Alebo to zle chapem. Valec ako objekt je len priklad, takze skus si predstavit clenity objekt. (chapadlo prisery napr.) A za druhe ako budes vediet cez IPO krivky kam to mas nastavit? No absolutne nechapem tvoju taktiku, asi sme sa zle pochopili...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 3:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
no jo pre iny objekt to nepojde

ja som to totiž chápal tak, že máš valec a on sa ti má zdola hore vybudovať, v tom prípade by úplne stačilo ak by si si ho v prvom frame dal uplne tenky a v poslednom maximálnu veľkosť a proste by sa ti to vystavalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 4:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
jasne. :) to by som tu ale asi nedaval ze jo... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 5:17 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Použil bych boolean modifikátor (odečtení) a pohybující se "ořezávátko", a nemusí být jen jedno. Nebo shape keys. Na chapadla je i trik s taper u křivky použitý např. v Elephant dreams.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 5:28 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
a nevedel by si urobit nejaky jednoduchy blend a zaslat. Trosku to nechapem ako to myslis?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 10:57 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Nějak takhle, mesh musí být uzavřený


Přílohy:
boolbuild.blend.zip [41.36 KiB]
44 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vypln objektu
PříspěvekNapsal: pon bře 29, 2010 7:53 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
to je naprosta bomba. :) A jednoduche. Diky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz