blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Chudakovi vypadava oko
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7488
Stránka 11

Autor:  Wolfkiller [ úte bře 16, 2010 10:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Chudakovi vypadava oko

cawte mam problem s animaciou oka jeden sa otaca vporiadku ale druhy vypadava pls poradte co mam nastavit aby nevypadaval ?

Přílohy:
oko01.JPG
oko01.JPG [ 150.14 KiB | Zobrazeno 1387 krát ]

Autor:  Wolfkiller [ úte bře 16, 2010 10:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

Ok vyriesil som to takto: Takze mal som oko v mirror mode tak som odstranil mirorr, orginalne oko som v objekt mode prekopiroval na druhu stranu a po jednom som ich pripojil ku kostiam. Dobre som to spravil ?

Autor:  lokhorn [ úte bře 16, 2010 10:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

Jestli to dobře chápu, tak u toho mirror modifikátoru stačilo dát apply, trochu by sis ušetřil práci. Z toho tvýho popisu toho víc nevyčtu ale jestli ti to funguje, tak neni co řešit :-)

PS: vygoogli si set smoot jestli ho nemůžeš najít

Autor:  noob [ stř bře 17, 2010 1:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

Jednou jsem zkoušel následovat jeden tutoriál konkrétně http://www.youtube.com/watch?v=sTDjqGQAMos jsou tam dost dobře vysvětlený i ty oči, dokonce tam je i mrkání víček ale nevim jaká je to část. Ještě tady dám blend. a můžeš mrknout dělal jsem to podle toho.

Přílohy:
Face Rig.zip [104.84 KiB]
59 krát

Autor:  zgerbiak [ stř bře 17, 2010 12:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

noob - ja ti neviem, podľa mňa ten rig čo si poslal blend nieje dobrý.
Pravé oko kopíruje rotáciu toho ľavého. To spôsobilo že tam máš jednu kosť oko pravy.001 úplne zbytočne a tiež by sa dalo ešte rozmýšlať o potrebe kosti oko levy.001 .
Oči niesu prilepené k hlave a hlava zasa ku krku.
Tiež nechápem prečo máš IK Solver na ľavom oku. Na sledovanie objektu sa používa Constraints Track To. IK Solver sa používa na iné veci.

Aby som len nekecal tu je môj rig čo som spravil do školy.
Nieje síce ideálny, ale celkom funguje a na prezentáciu pre spolužiakov stačí :-)

Přílohy:
apcg_human.zip [191.53 KiB]
49 krát

Autor:  noob [ stř bře 17, 2010 12:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

Zgerbiak dělal jsem to podle toho tutoriálu neni to můj výmysl.

Autor:  Wolfkiller [ stř bře 17, 2010 7:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

Zgerbiak no neviem ten tvoj model je trochu cudny ale lubia sa mi tie sipky na znazornenie. Ja to robim podla tochto tutorialu a podla mna je skvely, odporucam kazdemu : http://www.youtube.com/watch?v=QO-Lo8hCry0
PS: Viem kde je Set smooth ale zatial som ho nechcel zapnut mozno este nieco poupravym na modely. A ked som dal apply mirror tak to tiez neslo.

Autor:  Váca [ stř bře 17, 2010 7:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

mno já to vidim tak, že jestli to je z mirror modifikátoru a pak si to oddělil, tak center bod objektu(nevim jak to nazvat líp :-D snad chápeš) je stále u toho prvního oka a pak se otáčí podle něj ;)

Autor:  EdgarVanat [ stř bře 17, 2010 7:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Chudakovi vypadava oko

a nestaci to presunut tak, aby bol mirror nad armature?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/