blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

valná hormada
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7473
Stránka 11

Autor:  bricattus [ úte bře 09, 2010 12:05 pm ]
Předmět příspěvku:  valná hormada

ahoj, jde udělat nějak podle částicového sstému že prostě do mísy naházim buráky třeba? ale tak aby spolu navzájem kolidovali a i s mísou kolidovali jako povrchem a ne středem?

Autor:  Dreamak [ úte bře 09, 2010 1:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: valná hormada

neviem či chceš používať na particle aj nejaké modifikátory, ale ak ti ide iba o nejaký jednoduchý pohyb(padanie atp), môžeš to urobiť aj cez game engine, buráku nastavíš bounds na triangle mesh alebo convex hull. a v menu Game->Record Game Physics to IPO. Potom necháť zbehnúť simuláciu dokonca a všetky pohyby sa ti uložia do IPO.
Toto riešenie ma napadlo, pretože nepoužívam particle system, ale určite to pôjde urobiť aj nejak cez particle. :wink:

Autor:  bricattus [ úte bře 09, 2010 3:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: valná hormada

j ovšem hned co GE spustim tak zatuhne celej blender a pak musim ukončit proces

Autor:  Dreamak [ úte bře 09, 2010 9:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: valná hormada

Ťažko ti nejak poradiť bez detailnejších informácií, kolko "burákov" resp. aký detailný mesh používaš? ako generuješ tie buráky? najlepšie poslať blend file.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/