blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
valná hormada http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7473 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ úte bře 09, 2010 12:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | valná hormada |
ahoj, jde udělat nějak podle částicového sstému že prostě do mísy naházim buráky třeba? ale tak aby spolu navzájem kolidovali a i s mísou kolidovali jako povrchem a ne středem? |
Autor: | Dreamak [ úte bře 09, 2010 1:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: valná hormada |
neviem či chceš používať na particle aj nejaké modifikátory, ale ak ti ide iba o nejaký jednoduchý pohyb(padanie atp), môžeš to urobiť aj cez game engine, buráku nastavíš bounds na triangle mesh alebo convex hull. a v menu Game->Record Game Physics to IPO. Potom necháť zbehnúť simuláciu dokonca a všetky pohyby sa ti uložia do IPO. Toto riešenie ma napadlo, pretože nepoužívam particle system, ale určite to pôjde urobiť aj nejak cez particle. |
Autor: | bricattus [ úte bře 09, 2010 3:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: valná hormada |
j ovšem hned co GE spustim tak zatuhne celej blender a pak musim ukončit proces |
Autor: | Dreamak [ úte bře 09, 2010 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: valná hormada |
Ťažko ti nejak poradiť bez detailnejších informácií, kolko "burákov" resp. aký detailný mesh používaš? ako generuješ tie buráky? najlepšie poslať blend file. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |