blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ako dať plynule zmiznúť objekt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7470 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MOJE [ ned bře 07, 2010 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ako dať plynule zmiznúť objekt |
Zdravím, skúšal som to cez ALPHU, ale ostali lesky (asi aj tiene). Mimochodom na jeden objekt som použil 2 materiály. Ako by sa to dalo jednoducho urobiť ? VĎAKA |
Autor: | Siso [ ned bře 07, 2010 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako dať plynule zmiznúť objekt |
pravdepodobne pouzivas RAY material, bud mirror alebo transparency. A myslim ze to ani nemusis ale prave uplne dole v nastaveni RAY TRANSPARENCY je polozka SpecTra a ma moznost 1 alebo 0, tak ju daj na nula. Mozno pomoze uz si to nepamatam takto z hlavy :) |
Autor: | MOJE [ ned bře 07, 2010 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako dať plynule zmiznúť objekt |
Nejako som na to neprišiel |
Autor: | EdgarVanat [ pon bře 08, 2010 1:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako dať plynule zmiznúť objekt |
ešte je druhá možnosť. vytvoríš materiál, ktorý vôbec nevidno, materiál, ktorý chceš mať pôvodný a prechod medzi nimi spravíš cez nody |
Autor: | Siso [ pon bře 08, 2010 12:08 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Ako dať plynule zmiznúť objekt | ||
stlpec vpravo, uplne dole:
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |