blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
LuxRender http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7453 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Siso [ stř úno 24, 2010 11:26 am ] |
Předmět příspěvku: | LuxRender |
Umi LuxRender vsechny svetla? A dalej vie particly, modifier a vsechny mozne mapovania textur? resp. mate s nim nejak skusenosti a viete comu se porpipade vyhybat? Diky za postrehy. |
Autor: | maraCZ [ stř úno 24, 2010 1:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
částice neumí, všechna světla myslím také ne (tuším, že hemi nemá), z modifikátorů umí snad jen subsurf a mapování textur je taky omezené, ale takové ty základní se nastavit dají... |
Autor: | EdgarVanat [ stř úno 24, 2010 1:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
aký je rozdiel medzi hemi a medzi sun s vypnutým spec a tienmi? |
Autor: | noob [ stř úno 24, 2010 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
Psal jsem si s člověkem kterej se věnuje Luxrenderu hodně a ten mi psal že Luxrender moc se světly nepracuje. Pracuje jenom se sluncem a jinak když chceš mít ve scéně nějakou lampu tak si uděláš objekt s materiálem a tomu nastavíš light. |
Autor: | maraCZ [ stř úno 24, 2010 5:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
noob píše: Psal jsem si s člověkem kterej se věnuje Luxrenderu hodně a ten mi psal že Luxrender moc se světly nepracuje. Pracuje jenom se sluncem a jinak když chceš mít ve scéně nějakou lampu tak si uděláš objekt s materiálem a tomu nastavíš light. tak s tím bych dost nesouhlasil. V Luxrenderu je ještě lamp a spot, které jsou naprosto klíčové při osvětlování interiéru. Když u lapm použiješ IES charakteristiku, dostaneš stokrát lepší výsledek než s mesh light. A na photon mapping je dost vhodné používat spoty, protože to výrazně zrychluje rendering... dobrý je mrknout třeba sem: http://www.luxrender.net/v/manual_lighting |
Autor: | maraCZ [ stř úno 24, 2010 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
EdgarVanat píše: aký je rozdiel medzi hemi a medzi sun s vypnutým spec a tienmi? rozdíl tam je dost velký - sun má takový ostřejší světlo, ale to se dost těžko popisuje - lepší je si to vyzkoušet... |
Autor: | Pitris [ stř úno 24, 2010 5:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
Sun osvětluje rovnoběžně s osou zdroje, zatímco hemi nasvětluje i ze stran - z celé polokoule. Hemisféra = polokoule. |
Autor: | EdgarVanat [ stř úno 24, 2010 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
maraCZ píše: EdgarVanat píše: dost těžko popisuje - lepší je si to vyzkoušet... alias: neviem presne ale mal som potrebu sa ozvať |
Autor: | maraCZ [ stř úno 24, 2010 11:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
EdgarVanat píše: maraCZ píše: EdgarVanat píše: dost těžko popisuje - lepší je si to vyzkoušet... alias: neviem presne ale mal som potrebu sa ozvať já zásadně nepíšu nic proto, že bych měl potřebu psát a zviditelňovat se. Tvoje otázka zněla dost tak, jakobys pochyboval, že vůbec nějaký rozdíl mezi těma světlama je. To jsem ti vyvrátil a to že to nevím přesně, neznámená, že to budu za každou cenu zjišťovat. Místo, abys byl rád, že na tu tvou otázku vůbec někdo reagoval, tak mě tady napadáš. A není to poprvý, co se navážíš do lidí tady na fóru... krom toho: fórum je od toho, aby se v něm diskutovalo. Nikoli o tom, že někdo přijde s problémem a druhej za něj všechno vyhledá a jeho problém vyřeší... |
Autor: | EdgarVanat [ čtv úno 25, 2010 12:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
klídek, to len zo srandy, každopádne nebola to žiadna pochybnosť, len ma zaujímalo ako to funguje |
Autor: | Siso [ čtv úno 25, 2010 1:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
pouzil som v jednej scene AREA LAMP a v pohode s tym Luxrender pracoval, ale dlhooooooo....... :( |
Autor: | psychotron [ sob úno 27, 2010 12:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
luxrender => area svetla (alebo lepsie povedane normalne mesh plane s materialom LIGHT - aspon mne sa s tym jednoduchsie pracuje), alebo sun v pripade ze chces pouzivat sunsky system ako environment.. (treba nastavit v cam/env tabe v luxblende) svetla typy spot a lamp sa nepouzivaju (okrem prave IES suborov ktore sa davaju na spot, ale na tom sa tiez pracuje a v poslednych vyvojovych verziach by mali IES data fungovat spravne aj s mesh/area svetlami) a preco sa spot a lamp nepouzivaju? je to jednoduche - luxrender je fyzikalne zalozeny renderer, preto by aj uzivatel mal rozmyslat co najviac v ramci fyziky.. treba sa na to pozerat ako na simulator svetla (a nie ako na tazke ochcavacky ako napr blender internal render a dalsie scanline renderery), a kedze spot a lamp typy su definovane ako nekonecne male body svetla a take v reale neexistuju - preto pri ich pouziti ma lux "vypoctove problemy" a RT moze byt zbytocne navyseny, prilis velky sum, resp. vysledne nasvetlenie zaostava za ocakavaniami... edit: mimochodom na lux fore sa mihla verzia luxblendu podporujuca particle (ale teraz neviem ci sa to dostalo do oficialneho vyvojoveho luxblendu) |
Autor: | maraCZ [ úte bře 09, 2010 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
Podporuje Luxrender normal mapy? |
Autor: | psychotron [ čtv bře 11, 2010 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
nie nepodporuje je tazke/problematicke rekonstruovat nieco z RGB ked interne pracuje lux s celym spektrom displacement funguje ale skvele :) |
Autor: | EdgarVanat [ čtv bře 11, 2010 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LuxRender |
to je nejaké divné, ostatne normal mapa nemá nič spoločné s farbou, ona sa hneď rozdelí na kanály a každý čiernobiely kanál len ukazuje osovú zložku normály... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |