Právě je sob lis 23, 2024 12:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: cloth
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 1:03 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 15, 2009 12:16 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Říčany u Prahy
ahoj, jde udělat pro látku že bude mít tvrdé segmenty? (potřebuju ubělat pás na tank :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cloth
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 1:13 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Ty chces udelat pas pro tank pomoci cloth?! To mi pripada jako hodne nestastne reseni. Zkus to radeji pres samostatne objekty naparentovane ke krivce jako tady: http://www.blender3dclub.com/index.php? ... me=Printer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cloth
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 1:33 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 15, 2009 12:16 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Říčany u Prahy
Louise Cypher píše:
Ty chces udelat pas pro tank pomoci cloth?! To mi pripada jako hodne nestastne reseni. Zkus to radeji pres samostatne objekty naparentovane ke krivce jako tady: http://www.blender3dclub.com/index.php? ... me=Printer

j to mně napadlo po cestě ale vono b toblo pak trošku nešikovný, rotože bch to chtěl animovat :( a vkládat pomocí mayi .. tak to udělat nějak abch nemusel na každej snímek znova a kdž tam dám látku tak bch řek že to spíš bdu mít fyzikálně správně a dobře se to bude chovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cloth
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 1:48 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
bricattus: to nemas pravdu

jelikoz bude animovat tu krivku ktera bude prave ovlivnovat ten pastak to snimak po snimku nebudes muset delat, dal ty nebudes nastavovat kolize vuci krivce ale vuci objektum ktery tvori pas

dal pro export bude urcite jednoduzsi vyexportovat krivku ktera ovlivnuje nejaky objekt nez cloth :-) :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cloth
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 9:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
bricattus píše:
... a kdž tam dám látku tak bch řek že to spíš bdu mít fyzikálně správně a dobře se to bude chovat...


fyzikálne správne častokrát znamená prakticky nesprávne...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz