blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Forsetiho dotazy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7388 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Forseti [ stř led 27, 2010 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Forsetiho dotazy |
tak po delší době si zase nevím s něčím rady.
> jak se pod tím samým systémem v Blenderu označuje loop? z win jsem zvyklý na alt+pravé myšítko, tady se mi vyvolá linuxová nabídka - zavřít, minimalizovat, maximalizovat,... > jaktože v ubuntu není konzolové okno jako ve win? |
Autor: | tpelc [ stř led 27, 2010 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Emulace numpadu pod Ubuntu, ... |
Mám Ubuntu 9.10 a Blender 2.50: - emulate numpad mi funguje podle očekávání - problém s Alt+RMB se dá vyřešit změnou volby v Systém-Volby-Okna "Pohybová okna" změnit z Alt na (např.) Super. - konzolové okno při spuštění Blendru pomocí ikony nevyskakuje, ale tohoto efektu lze dosáhnout tím, že se nejdříve otevře terminál (konzole) a tam se spustí blender. Pak se všechny hlášky vypisují do tohoto terminálu |
Autor: | Forseti [ stř led 27, 2010 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Emulace numpadu pod Ubuntu, ... |
no já mám nějaký Blender co je v repozitáři, asi 2.49a, zrovna teďka nevím bo jsem na win, ale ta emulace se mi nějak nechce rozjet ta konzole, to jen tak, jenom mi to přišlo divné a tušil jsem že by se to při spuštění z terminálu vypisovalo do něj na to nastavení altu mrknu to ubuntu spíš tak jenom testuju a asi to ještě není to pravé ořechové, ovladače už to sice skoro všechny co potřebuju má, ale třeba webka jde zobrazit jenom přes cheese, camorama o ní vůbec neví, a samovolně se spouští po probuzení notebooku, no pak mě trošku štve že GRUB2 nejde nastavit nějak přes GUI,... |
Autor: | tpelc [ čtv led 28, 2010 2:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Emulace numpadu pod Ubuntu, ... |
Forseti píše: no já mám nějaký Blender co je v repozitáři, asi 2.49a, zrovna teďka nevím bo jsem na win, ale ta emulace se mi nějak nechce rozjet ta konzole, to jen tak, jenom mi to přišlo divné a tušil jsem že by se to při spuštění z terminálu vypisovalo do něj na to nastavení altu mrknu Tak mě napadlo k tomu numpadu - zkus si nastavit anglické rozložení klávesnice. Forseti píše: to ubuntu spíš tak jenom testuju a asi to ještě není to pravé ořechové, ovladače už to sice skoro všechny co potřebuju má, ale třeba webka jde zobrazit jenom přes cheese, camorama o ní vůbec neví, a samovolně se spouští po probuzení notebooku, no pak mě trošku štve že GRUB2 nejde nastavit nějak přes GUI,... webkamera - pokud Ti funguje v jednom programu (např. cheese), pak by měla být dostupná i v ostatních (např. VLC, xawtv, mplayer ...). Jde jen o nastavení. Měl jsem spíše opačnou zkušenost - všude jinde webka šla, jen v určité verzi cheese ne, ale to byl bug právě té konkrétní verze programu cheese. GRUB2 - tady v Ubuntu trochu předběhli dobu. Grub2 je ještě v ranném stádiu vývoje. Nicméně určitě by nebyl problém nahodit "starý-dobrý" grub a k tomu jsou běžná klikátka. Já jsem si Grub2 třeba nechal, přestože jsem byl na začátku zděšen, že se něco změnilo v nastavení. Po počátečním ručním nastavení se teď navíc chová mnohem "inteligentněji" - používám dualboot se starší verzí Ubuntu (9.04) a tam taky občas dojde k aktualizaci kernelu. To mi vždycky ve starší verzi Grubu nadělalo paseku, protože jsem pak nenabootoval kam jsem chtěl a musil to řešit ruční aktualizací nastavení Grubu. |
Autor: | Forseti [ čtv led 28, 2010 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Forsetiho dotazy |
Zkusím trošku z jiného soudku. Jak by jste vytvořili vlasy pro anime postavičku? něco takového |
Autor: | Bumpkin [ pát led 29, 2010 8:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
klasika, vymodeloval http://www.tutorius.net/wp-content/uplo ... torial.jpg http://www.turbosquid.com/3d-models/max ... ter/388430 http://sgcafe.com/showthread.php?t=35399 udelal bych si zakladni model vlasu poskladanej z nekolika upravenejch jehlanu a pak bych jse spojil do jednoho a promodeloval druha vec je jestli to chces animovat ty vlasy |
Autor: | lokhorn [ pát led 29, 2010 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Jasný promodelovat, ale ten model na turbosquid mi připomněl ještě jednu možnost. Stačí když si vymodeluješ jeden pramen vlasů a ten potom parentuješ ke křivce jako Curve deform, pak už to jenom duplikuješ a hejbáš se křivkou, kdysi sem na to viděl tutoriál, ale už si nevzpomínam kde |
Autor: | Forseti [ pát led 29, 2010 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
hmm díky, vyzkouším. Zkoušel jsem to přes dupliverts / duplifaces, ale nebylo to ono (ale nedomodelovával jsem to) a díky i tpelcovi za rady ohledně linuxu |
Autor: | tpelc [ sob led 30, 2010 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Forseti píše: a díky i tpelcovi za rady ohledně linuxu Tož to není zač. Koukám, že jsme ze stejně "razovitého regionu" - někdy bychom se mohli domluvit (i s Pitrisem - zdravím!) a zajít někam na pivo ... |
Autor: | Forseti [ ned led 31, 2010 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
no jo, klidně |
Autor: | EdgarVanat [ ned led 31, 2010 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
http://www.youtube.com/watch?v=VejzkIZyf7A v každom prípade je fajn chvíľu browsovať po youtube a hľadať štruktúru a fyziku, ako to vyzerá a vzniká v reálnom svete... |
Autor: | Still-Alive [ ned led 31, 2010 5:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Mít ještě vlasy, tak bych to hned vyzkoušel Vypadá to hodně dobře |
Autor: | Kapo [ pon úno 01, 2010 12:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Still-Alive píše: :emo15: Mít ještě vlasy, tak bych to hned vyzkoušel Vypadá to hodně dobře tieto zvlastne upravy...sak to potom nemas trosku chemikalie vo vlasoch, ale trosku vlasov zlepenych tonami chemikalii |
Autor: | Forseti [ pon bře 08, 2010 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Tak a je tu další pro mě v celku záhada, jak se dělají u čtyřnožců nohy? Pokaždé když se o to pokusím tak to zprasím. Dělám toho psa a nevím jak dál: A asi jestli se mi povede tak půjde do soutěže s dalšími 2 hlavami s krycím jménem Kerberos. |
Autor: | zgerbiak [ pon bře 08, 2010 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho dotazy |
Ja by som vymodeloval nohy zvlášť. Potom na mieste spojenia by som z trupu vymazal nepotrebné vertexi a pospájal s nohou. Pri extrudovaní z už existujúcej siete to nemusí dobre dopadnúť. Skôr mám skúsenosti že to dobre nedopadne, hlavne ak to chceš animovať. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |