vytvořil jsem podkladovou zem a na ní vymodeloval cestu, textury mám udělané tak, že skoro není poznat přechod dvou meshů, ale přecejenom nic neni dokonale, atak jsem si rekl, ze dám na okraj cesty malý prechod jakoze do průhlednosti, aby to vypadalo líp.
u cesty mám 4textury:
obrázek - col, nor - UVTex - mix
bakenuty AAO - col - UVTex.bake - multiply
clouds - slaby col, jenom na zlepseni - orco - mix
obrázek .jpg s průhledností v černé a bílé - alfa - UVTex - mix
zvyseny emit (kvuli bakenute AO), alfa na nula, ZTransp, svetlo tam mam Sun s ray shadows,
v 3D view mi vsechno funguje bezvadně (GLSL materials), na preview textury to taky vypada dobre, ale v renderu se mi místo průhlednosti objeví šedivo-černá. Zkoušel jsem jestli to neni náhodou stín, ale je to tam i když jsem stíny vypnul.
prikladam obrazky:
http://picasaweb.google.cz/tonda.smid/M ... 4744406002http://picasaweb.google.cz/tonda.smid/M ... 7588539730Nevíte někdo co bych mohl udělat špatně, popř. jak tuhle situaci řešit?
díky za odpovědi