blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Material skla + dioda http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=728 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ sob úno 12, 2005 3:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Material skla + dioda |
Materialy v blenderu budou dycky alchymie.. Proto bych potÅ™eboval poradit.. Jak udÄ›lat tÅ™eba umÄ›lou průhlednou kontrolku a v nà let diodu aby to půspobilo pÄ›knÄ› a svÄ›tlo se rozprostÃralo na umÄ›lé hmotÄ›? |
Autor: | AD [ sob úno 12, 2005 6:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
.... nevím jistě, co si představuješ, ale pokud by nestačilo nastavení dostupných parametrů v materiálech, tak zkus dát ten plast do jedné vrstvy se spot světlem. Ten spot pak uprav jak potřebuješ, případně mu přiřaď texturu... |
Autor: | Aquarius [ sob úno 12, 2005 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo to je taky způsob.. ale přemejšlel jsem o tom jestli dovnitř toho skla nebude lepšà dát nějaký halo.. ale možná že to bude dobrý nějak spojit.. |
Autor: | Jan Železný [ úte úno 15, 2005 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | No |
Tak Halo efekt bych použil urÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |