blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Material skla + dioda
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=728
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ sob úno 12, 2005 3:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Material skla + dioda

Materialy v blenderu budou dycky alchymie.. Proto bych potřeboval poradit.. Jak udělat třeba umělou průhlednou kontrolku a v ní let diodu aby to půspobilo pěkně a světlo se rozprostíralo na umělé hmotě?

Autor:  AD [ sob úno 12, 2005 6:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

.... nevím jistě, co si představuješ, ale pokud by nestačilo nastavení dostupných parametrů v materiálech, tak zkus dát ten plast do jedné vrstvy se spot světlem. Ten spot pak uprav jak potřebuješ, případně mu přiřaď texturu...

Autor:  Aquarius [ sob úno 12, 2005 8:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jojo to je taky způsob.. ale přemejšlel jsem o tom jestli dovnitř toho skla nebude lepší dát nějaký halo.. ale možná že to bude dobrý nějak spojit..

Autor:  Jan Železný [ úte úno 15, 2005 11:24 pm ]
Předmět příspěvku:  No

Tak Halo efekt bych použil urÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/