blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Něco k animaci http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7278 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan [ sob pro 12, 2009 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Něco k animaci |
Jak udělat v animaci objektu, aby nepronikal a "nebořil" do ostatních objěktů a prostředí, a abych to nemusel nastavovat ručně. |
Autor: | Siso [ pon pro 14, 2009 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Něco k animaci |
to jen tak jednoducho nepojde. Objekty sa ti vzdy budu do seba zabarat a pod. Nemaju totiz defaultne ziadne fyzikalne vlastnosti. Takze ak chces simulovat ich trenie a pod. tak na to musis pouzit GameEngine v Blenderu a potom to animovat dalej. Neviem ci si to pochopil na zaciatok. Rozhodne ziaden animator sa netrapi s tym ze mu objekty prenikaju cez seba. Trapi ho to az v momente ak potrebuje presne nasimulovat nejaku fyzikalnu vlastnost a na to potom pouzije prislusny "engine" napriklad. |
Autor: | Jan [ úte pro 15, 2009 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Něco k animaci |
Dík moc. Ptal jsem se, protože právě zjišťuju, že modelovat objekty atd. zvládám, animovat taky, ale animovat tak, aby to nějak vypadalo to ne. Jan |
Autor: | Dosal [ stř pro 16, 2009 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Něco k animaci |
Původně jsem otázku pochopil tak, že bys chtěl animovat třeba dav lidí. Aby se sobě vyhejbaly atd. To by šlo přes boidy, jednou jsem něco malého zkoušel a docela to fungovalo.... Dokonce i nějaký skript jsem viděl. Ostatně triků jak něco podobného docílit bude víc..... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |