blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Držení předmětu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7239 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan [ úte lis 24, 2009 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Držení předmětu |
Brý den, chtěl bych se zeptat, jak udělat u vyrigované postavy, že drží v ruce nějakou věc, která je jiný objekt, který může kdykoli pustit a který je na postavě nezávislý, tak jak udělat pohyb té ruky, aby se i ten předmět pohyboval, přesně tak jak ruka. Dělat to tak, že nejdřív naanimuju ruku a pak ten objekt nemá smysl, bo to nikdy nesedí a je to pracné. Toť vše |
Autor: | Siso [ úte lis 24, 2009 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Držení předmětu |
No skus pouzit VERTICES PARENT. Zparentujes v edit mode 2 a 1 (nebo 2 a 2) vertices z jedneho a z druheho. Mali by to byt tie vertexy v tvojom pripade ktore su k sebe najblizsie a kde sa nebudu od seba pocas celej animacie vzdialovat / menit vzajomne od seba polohu. CTRL+P V EDIT MODE! Mozno to pomoze, chce to ale vychytat tie spravne vertexy. |
Autor: | lokhorn [ úte lis 24, 2009 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Držení předmětu |
Spíš bych přidal tvému objektu constraints, např. copy location a jako cíl nastavil kost dlaně, jestli chceš aby se i rotoval tak stačí přidat i copy Rotation. Další možnost by byla přiřadit mu modifikátor armature, ale to by asi bylo zbytečně složitější |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |