blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Niekolko otazok o game engine http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7215 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát lis 13, 2009 9:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Niekolko otazok o game engine |
Zdravim, mam par otazok, dufam ze mi budete vediet pomoct: -ked spravim nejaky model pomocou Circle meshu nejaky objekt, v hre sa kazdy druhy polygon tvari ako priehladny, no pri obycajnom rendere je normalny, da sa to odstranit??? -vytvoril som si novy empty a priradil ho ku dalsim empty, ktore animuju zbran v mojej fps hre, (ten novy empty ma animovat priblizenie zbrane (zoom)), no ked ho priradim ako parenta ostatnym emptyom,(spustim hru), zbran ostane na mieste stat Vopred dakujuem za odpoveede |
Autor: | Still-Alive [ pát lis 13, 2009 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Niekolko otazok o game engine |
Nechci prudit, ale o pár sekcí dolů je "Otázky a odpovědi (Game Engine)" a je mu věnováno několik sekcí. Nebo zkuzs napřed funkci Hledat |
Autor: | zgerbiak [ pát lis 13, 2009 3:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Niekolko otazok o game engine |
- Circle - Budú tam zrejme zle prepočítané normály. Choď do edit mode a stlač ctrl+n. - Empty - ide o to akým spôsobom to animuješ. Pokiaľ to máš cez Constraints, tak ti to ani nepôjde. Mohol by si poslať blend. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |