blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Prach http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7180 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Juricaj [ sob říj 31, 2009 3:06 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Prach | ||
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak nejlépe udělat prach, je v tom nějaká finta přes yafaray, nebo pře částice, nebo normálně texturou? Tvořím půdu, takže tam by se to celkem hodilo. (modely ještě nejsou uplně hotové)
|
Autor: | Pitris [ sob říj 31, 2009 4:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
Já bych to řešil texturou. |
Autor: | Juricaj [ ned lis 01, 2009 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
No a kde takové zaprášené textury vzít? |
Autor: | Pitris [ ned lis 01, 2009 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
Vyrobit... "Zaprášit" ji v GIMPu nebo PS. |
Autor: | Juricaj [ pon lis 02, 2009 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
No a je ještě nějaká jiná možnost? (chtěl bych to ozkoušet a vybrat nejlepší způsob) |
Autor: | Neolker [ pon lis 02, 2009 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
Nejlepší asi tou texturou. Podle mě, hrát si s částicemi, které pak ve výsledném rendru zaberou pár pixelů nemá smysl. |
Autor: | taby [ pon lis 02, 2009 10:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prach |
Juricaj píše: No a je ještě nějaká jiná možnost? (chtěl bych to ozkoušet a vybrat nejlepší způsob) No, já bych použil také texturu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |