blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rovnaké renderovanie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7175 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Wolfkiller [ čtv říj 29, 2009 1:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | rovnaké renderovanie |
cawte mal by som jednu otazku. uz som spravil model a teraz by som ho chcel vyfarbit. no uz som uv mapoval hlavu a vyfarbil v adobe photoshop ale ked ju chcem nasadit do blender tak pri renderovani ukaze vzdy to iste vzdy jeden obraz, ja tomu nehcapem preco pls poradte. |
Autor: | Siso [ čtv říj 29, 2009 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
mal by si to sirsie rozpisat pretoze tych moznosti ktore si urobil zle moze byt viac a popravde ani nerozumiem presne kde mas problem... Alebo priloz blend... obr... a pod.... |
Autor: | Wolfkiller [ pát říj 30, 2009 9:24 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
NO neviem co bolo s tou kamerou ale tu som uz opravil (ani sam neviem ako). 1. spravil som model 2. uv mapoval som hlavu (okrem oci, usta, zubov a jazyka ) 3. Vyfarbil som hlavu v adobe photoshop 4. Otázka: Ako mam uz vyfarbene casti dat naspat do blender a ako ich dat na hlavu aby bola farebná ??????? Pls celý postup som začiatočník aj to co mám stlacit popripade aj nejaky screeen dakujem |
Autor: | Pitris [ pát říj 30, 2009 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
Mohli bychom zavést nějakou soutěž o nekomplikovaněji napsaný dotaz.... V Bodu 2 píšeš že jsi UV namapoval hlavu. Jediné co mě z toho chuchvalce nesourodých informací napadá je to. Že sis nevytvořil materiál, do něj nepřipojil ty tvou malůvku jako texturu a určitě jsi zapomněl zatrhnout map input UV (ne Orco). Jinak nevím. |
Autor: | Wolfkiller [ pát říj 30, 2009 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
OK vsetko vyriesene odpovede na moje otazky som nasiel tu : http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html :) Este by ma zaujimalo odkial mam stiahnut updaty alebo pluginy do blender lebo ja nemam LSCM= to je nejaka metoda unwarpovania ......... |
Autor: | Pitris [ pát říj 30, 2009 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
No a ta chyba byla tedy kde? |
Autor: | Wolfkiller [ sob říj 31, 2009 8:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
problem bol v tom ze ja som nedal obraz do obidvoch panelov ale len do jedneho. ale teraz mam dalsi problem, ja som uv mapoval len hlavu a vyfarbil som ju ale uz telo a ostatne sa mi uz nezmestia na ten papier pri uv mapovani tak by som sa chcel opytat ze ci by sa to nedalo nejak ulozit to vyfarbene a ci by sa nedal otvorit nejaky novy kam by som dal telo ruky a podobne. A mne to nechce normalne unwarpnut. pls poradte co mam robit. Příloha: cast.JPG [ 31.18 KiB | Zobrazeno 1319 krát ] |
Autor: | Pitris [ sob říj 31, 2009 9:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
Wolfkiller píše: problem bol v tom ze ja som nedal obraz do obidvoch panelov ale len do jedneho. Absolutně jsem to nepochopil. Wolfkiller píše: ale teraz mam dalsi problem, ja som uv mapoval len hlavu a vyfarbil som ju ale uz telo a ostatne sa mi uz nezmestia na ten papier pri uv mapovani tak by som sa chcel opytat ze ci by sa to nedalo nejak ulozit to vyfarbene a ci by sa nedal otvorit nejaky novy kam by som dal telo ruky a podobne. A mne to nechce normalne unwarpnut. pls poradte co mam robit. Příloha: cast.JPG 4 možnosti: 1) Zvětši ten obrázek, uprav mapování obličeje a domapuj zbytek 2) Udělej si další obrázek/ky a mapuj na ně. každá část těla pak bude mít pochopitelně jiný materiál. 3) Namapuj zbytek těla do obrázku s obličejem. Stejně je to síš barva než textura. 4) Vykašli se na mapování a obarvi model normálně jen v materiálech |
Autor: | Wolfkiller [ sob říj 31, 2009 7:54 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie | ||
No ok tak teraz mi niekto prosim vysvetlite preco mi unwarpuje takto (kukni obraz). Ja som len oznacil celu postavicku a stlacil U a dal som UNWARP. A takto sproste mi to spravilo. Takto sa to asi neda vyfarbiť . Co mám robiť ?Mam označiť facy po jednom, najprv hlavu potom telo alebo ako pls pomoc
|
Autor: | taby [ sob říj 31, 2009 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
Nebude jednodušší, když použiješ přítele google a najdeš nějaký tutoriál o UV mapování? |
Autor: | Wolfkiller [ ned lis 01, 2009 8:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
uz som hladal ale nic rozumne som nenasiel. |
Autor: | Pitris [ ned lis 01, 2009 11:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
Wolfkiller: Stavíš střechu a nemáš ještě ani vykopanou díru na základy domu. Zkus se zamyslet nad tím, jak postupuješ. Co krok to problém. A to jen proto, že řešíš UV mapování a neumíš modelovat. Odpověď na tvůj problém může být pouze spekulativní, protože jsi neposkytl dostatek informací pro odpověď. To je jako bys se zeptal stylem: "Nejde mi nastartovat auto, co s ním je?" No, může to být 1278 různých problémů. Problém který jsi "popsal" je TUŠÍM v mizerném meshi. Působí to na mě jako hromada nespojených ploch a ne jako na sebe navazující vertexy a hrany - (kde jsi definoval švy?). Nic víc Ti k tomu neřeknu, protože k tomu ani nic víc říct nejde. Na Tvém místě bych si nastudoval - a to POŘÁDNĚ - modelování. Navíc, proč se učíš na něčem tak komplexním jako organika- lidská postava? Proč si nezkusíš unwrapovat třeva krychli nebo Susane? Také si troufnu tvrdit, že neumíš používat švy. Studuj a odpovědi si dáš sámhttp://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Textures/UV/Unwrapping_a_Mesh. A i když to tak na první pohled nemusí vypadat, pomohl jsem Ti víc, než kdyby Tě někdo provedl za ručičku. |
Autor: | Wolfkiller [ ned lis 01, 2009 2:23 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie | ||
No tak to som dostal . Inac mas pravdu, robim po prvý raz v BLENDER a este ani klávesové skratky poriadne nepoznám. Ale podla mna sa mi tato postavicka dosť vydarila. No pomohnuť ste mi nepomohli, ale co uz......
|
Autor: | Wolfkiller [ ned lis 01, 2009 7:32 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie | ||
NO spravil som textury aj bez vašej pomoci hahaha ....
|
Autor: | Kapo [ pon lis 02, 2009 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovnaké renderovanie |
no, hahaha, tak ked vidis, ze to vies, tak naco sem pises...? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |