blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Import *.AI alebo *.EPS http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ stř říj 21, 2009 10:21 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Import *.AI alebo *.EPS | ||
POdarilo sa Vam niekomu niekedy naimportovat nejaky z tychto suborov. Mne ci na EPS alebo AI furt vypise chybu (vid obrazok) a nic sa neudeje. :( Viete co s tym? Nechce sa mi znovu modelovat od zaciatku logo. :(
|
Autor: | vklidu [ pon říj 26, 2009 1:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
myslim, ze zalezi do jake verze to ukladas (musel bych to hledat), osobne to pro import do blenderu radeji ulozim jako SVG |
Autor: | Siso [ pon říj 26, 2009 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
tak skusim to svg aj ja a uvidim. dik. |
Autor: | AD [ pon říj 26, 2009 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
z čeho jsi to AI exportoval? .... zkusil jsem to v Corel12 a bez problémů se mi to do blenderu načetlo. Corel exportuje do *.ai verze 7.0 |
Autor: | Siso [ pon říj 26, 2009 11:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
Nepouzivam a nemam. Skusal som to z Illustratora. Zda sa mi to divne ze by to na domacej pode robili zle. |
Autor: | Siso [ pon říj 26, 2009 11:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
Inak SVG funguje, diky. Exportoval som to tiez z Illustratora. |
Autor: | vklidu [ pon říj 26, 2009 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
drive jsem importoval ulozenim do .ai verze 8, ale to uz mi ted taky nejde (nehlede k tomu, ze si nekdy komplikovanejsi cesty upravil dle sveho :) -propojil spatne body, nebo chybela vypln, protoze se obrysova cesta zduplikovala a rucne tato zdvojeni odmazavat byl peknej vopruz) SVG mi zatim nezlobi :) |
Autor: | Siso [ pon říj 26, 2009 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
no ted mi to taky zaplnilo pouze jednu cast a druhou ne ale myslim ze to nebude az takovej problem nez to znovu modelovat podle obrazku. :) A urcite bych se nezlobil na Adobe. Spis je tam asi problem v importu a to uz maji v rukou kluci z Blenderu. |
Autor: | AD [ úte říj 27, 2009 1:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
mě zase zlobilo SVG a AI z Corelu bylo vždycky bez problémů ...Jinak na to, že by to mělo být od Adobe v pořádku bych moc nespoléhal. Právě vývojáři domovské platformy sami často nedodržují formát ukládání dat, který sami vytvářeli. Je ta také dáno tím, že vidí možné zkratky a zjednodušení. Programátoři, kteří zavádí import do svého produktu naopak musí dodržet protokol, aby nemohli být v případě potíží označeni za viníky. |
Autor: | Siso [ úte říj 27, 2009 10:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Import *.AI alebo *.EPS |
predsa tomu neveris zo to moze byt az take jednoduche na vysvetlenie... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |