Právě je sob lis 23, 2024 1:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RGBA pri renderingu
PříspěvekNapsal: pát srp 21, 2009 10:18 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Mam texturu s alphou a zaskrtl jsem vse potrebne (doufam) v materialu i pro texturu, ovsem blender pri renderovani pocita pouze s pruhlednymi/nepruhlednymi pixely, nikoliv s polopruhlednymi.

Prikladam 2 obrazky, jeden ukazuje spravnou alphu na texture (na cernem pozadi by takove bile pixely musely byt videt) a druhy je samotny render..

Ve viewportu se textura zobrazuje spravne.

Jsem si jisty, ze jsem akorat tupec a nekde mi neco chybi, ale ani po delsim ohledani jsem neprisel co to je.
Pokud to bude potreba, tak vam sem hodim nastaveni materialu, ale sem si jisty, ze kazdy kdo pouzival pri renderu RPGA textury s castecnou pruhlednosti vi, o co se jedna.


Přílohy:
alpha.jpeg
alpha.jpeg [ 38.65 KiB | Zobrazeno 337 krát ]
alpha2.jpg
alpha2.jpg [ 27.39 KiB | Zobrazeno 337 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RGBA pri renderingu
PříspěvekNapsal: pát srp 28, 2009 4:57 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Takze nakonec jsem jeste vykoumal, ze bych mel zapnout Ray Transparency misto zakladniho Ztransp.. coz me zezacatku vubec nenapadno :oops:.. Sice to je asi 10x pomalejsi na rendering ale zase pekne kvalitni.. ovsem bile pixely na hranach tam jsou porad.. rekl bych, ze je chyba v tom, jak blender nahrava texturu.. ja mam png s RGBA, mam zapnute UseAlpha, ovsem mam takovy dojem, ze kdybych mel diffuse a k tomu jeste alpha mapu, tak by to slo..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RGBA pri renderingu
PříspěvekNapsal: pon říj 26, 2009 10:25 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
sorry ze otviram tak stare tema, nasel jsem ho az ted.
je potreba v texturach, na zalozce Image zapmout tlacitko Premul. melo by to pomoci.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz