blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

animace osvětleni
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7157
Stránka 11

Autor:  Merak [ pon říj 19, 2009 4:05 pm ]
Předmět příspěvku:  animace osvětleni

jak naanimovat celou scénu, aby se ztmavila do černa a pomalu zas rozsvětlila, ipo animace světla energy měni jen osvětleni objektu ja chci i pozadi

Autor:  Pitris [ pon říj 19, 2009 5:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

Tak zanimuj Word. V IPO okně změň IPOtype (hned vedle Curve) na Word a animuj.

Autor:  Merak [ úte říj 20, 2009 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

ale to animuje pouze pozadí ja chci vše, nebo jakou křivku mám použit pro ztmavení celé scény?

Autor:  Siso [ úte říj 20, 2009 12:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

No obavam sa ze budes musiet animovat viac parametrov... (svetla, world)

Obvykle ak sa na nieco pytam tak ocakavam odpoved v uzkej suvislosti s danym tematom. Ale aj tak mi to teraz neda a opytam sa: "Preco to neurobit v postprodukcii ako klasicky FADE?"

Autor:  Merak [ úte říj 20, 2009 1:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

FADE co to je jiný program?, takže to tak je bal jsem se animovat zvlast světlo a world chjo dyž to jinak nejde tak budu muset

Autor:  Siso [ úte říj 20, 2009 1:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

No pokial chces dosiahnut toho aby ti to z ciernej slo do obrazu tak sa tomu hovori prolinacka alebo FADE. A to dosiahnes v kazdom softe na strih atp. Dokonca to urcite vie aj sequencer v Blenderu, ten ale vobec nepouzivam. Rozhodne je zbytocne toto robit klucovanim v Blenderu. Jednak si definitivne menis render a v pripade ze budes chciet v casovej ose nieco posunut, menit zase to budes musiet renderovat. Tieto veci sa nechavaju na postprodukciu, cize ine softy. Ovsem za predpokladu ze chces jednoduchu prolinacku z/do ciernej.
Ak chces simulovat tmu v "miestnosti", teda nie uplne CIERNO tak to je uz na render z Blenderu.

Autor:  Pitris [ úte říj 20, 2009 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: animace osvětleni

Siso píše:
No pokial chces dosiahnut toho aby ti to z ciernej slo do obrazu tak sa tomu hovori prolinacka alebo FADE. A to dosiahnes v kazdom softe na strih atp. Dokonca to urcite vie aj sequencer v Blenderu, ten ale vobec nepouzivam. Rozhodne je zbytocne toto robit klucovanim v Blenderu. Jednak si definitivne menis render a v pripade ze budes chciet v casovej ose nieco posunut, menit zase to budes musiet renderovat. Tieto veci sa nechavaju na postprodukciu, cize ine softy. Ovsem za predpokladu ze chces jednoduchu prolinacku z/do ciernej.
Ak chces simulovat tmu v "miestnosti", teda nie uplne CIERNO tak to je uz na render z Blenderu.

Ano v sequenceru to lze. Vložíš animaci, nad ni černý obrázek (natáhneš ho na několik framů), posuneš jej tak aby se časově s animací protínal a prolneš je pomocí efektu cross.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/