blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7147
Stránka 11

Autor:  odake [ čtv říj 15, 2009 10:08 pm ]
Předmět příspěvku:  proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

cau,
da se nejak udelat aby BGE vykresloval i plochy narocnejsi (napr. vodni hladiny, nebo sklenene plochy) ??pri renderingu jsou tam ale pri spusteni hry plochy zmizi..cim to?muze to byt ovlivnene i vykonem graficke karty?

Autor:  miguel [ stř pro 09, 2009 10:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

Nevim jestli ti to pomůže, ale myslim si že by to mohlo být grafickým ovladačem. Mě se ve hře yo frankie misto vody zobrazovala jen modra polopruhledna barva. Pak jsem nainstaloval nejnovější ovladač pro svou grafickou kartu, a ejhle, najednou jsem tam měl krásnou animovanou vodní hladinu. Najdi si stránky vyrobce tvoji graficke karty a zkus si stáhnout novější ovladač, za to nic nedáš :emo05:

Autor:  frca [ stř pro 09, 2009 2:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

odake, napiš, co máš za kartu, jaký OS, ať jsme chytřejší, jinak to tady budou jen nekonkrétní kecy o ničem

Autor:  odake [ stř pro 09, 2009 5:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

grafika: NVIDIA Ge Force 7000M TurboCache 384 MB
OS: Fedora 11 (linux)

Autor:  Dreamak [ čtv pro 10, 2009 10:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

Bolo by dobré keby si poslal aspoň nastavenie materialu, pre GE nemôžeš používať vždy tie isté nastavenia materiálov ako používaš pre rendering, keďže v GE je všetko realtime mnoho vecí sa fakeuje. napíš ešte či používaš GLSL, multitexture alebo texture face materiály v GE.

Autor:  frca [ čtv pro 10, 2009 1:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: proc se v blende GE nevykresluji plochy s polopruhlednosti

odake, nějakých lepších efektů v BGE dosáhneš jen pomocí GLSL. To by mělo na tvojí kartě jet, ale nevím, jak rychle.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/