blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

vygenerovani geometrie z bumpmapy
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7133
Stránka 11

Autor:  odake [ úte říj 06, 2009 11:47 am ]
Předmět příspěvku:  vygenerovani geometrie z bumpmapy

jde nejak vygenerovat geometrii z bumpmapy?

Autor:  Siso [ úte říj 06, 2009 12:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy

no to asi nie. :) ale zaujimava otazka co zaujima aj mna.

Autor:  themember [ úte říj 06, 2009 6:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy

da a vola sa to displace. Teda ak mas to na mysli.

Autor:  Siso [ úte říj 06, 2009 8:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy

displace vie podla textury zmenit mesh tak aby bol po tejto zmene aj rucne editovatelny?

Autor:  themember [ úte říj 06, 2009 10:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy

ano, ale iba vtedy ak je "premeneny" na mesh, cize uz ten mesh nema displace ale je plnohodnotnym meshom(cize uz ta textura nema vpliv na mesh). Ja to mam z praxe v 3Dmaxovi, ci je to tak aj v blenderi to neviem.

Autor:  Siso [ stř říj 07, 2009 8:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy

jaj! to je modifier... :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/