blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vygenerovani geometrie z bumpmapy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7133 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | odake [ úte říj 06, 2009 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | vygenerovani geometrie z bumpmapy |
jde nejak vygenerovat geometrii z bumpmapy? |
Autor: | Siso [ úte říj 06, 2009 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy |
no to asi nie. :) ale zaujimava otazka co zaujima aj mna. |
Autor: | themember [ úte říj 06, 2009 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy |
da a vola sa to displace. Teda ak mas to na mysli. |
Autor: | Siso [ úte říj 06, 2009 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy |
displace vie podla textury zmenit mesh tak aby bol po tejto zmene aj rucne editovatelny? |
Autor: | themember [ úte říj 06, 2009 10:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy |
ano, ale iba vtedy ak je "premeneny" na mesh, cize uz ten mesh nema displace ale je plnohodnotnym meshom(cize uz ta textura nema vpliv na mesh). Ja to mam z praxe v 3Dmaxovi, ci je to tak aj v blenderi to neviem. |
Autor: | Siso [ stř říj 07, 2009 8:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: vygenerovani geometrie z bumpmapy |
jaj! to je modifier... :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |