Právě je pát lis 01, 2024 12:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 2:48 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
Zdravim,
mam v jednom objekte dva mesh-e, su to kruznice (circle 12 stran). Potreboval by som jednu z nich posunut tak, aby sa zvyraznene vertexi zhodovali. Posuvana kruznica ma zostat nedotknuta co sa tyka tvaru, velkosti a rotacie voci globalnemu suradnicovemu systemu, len ju treba posunut tak aby dany vertex mal novu polohu (zhodnu s inym existujucim vertexom na druhom mesh). Ako na to ?


Přílohy:
mesh.png
mesh.png [ 15.37 KiB | Zobrazeno 453 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 4:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Ak štvorec má dĺžku strany 1, potom vzdialenosť vyznačených bodov od zelenej osi je sin(15°)*(2^0.5)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 7:45 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No tu je navrh jedneho zlozitejsieho postupu: vyselektuj vertexy kruznice ktoru chces posuvat (tak ako to mas na obrazku), daj 'p' 'selected', potom 'Tab', oznac tu kruznicu, 'Tab', oznac vertex ktory ma mat to nove miesto, 'Shift+S' 'kursor-selected', 'Tab' , v edit menu daj 'centre cursor'. Oznac druhu kruznicu, 'Tab', oznac vertex na ktorom ma byt nove miesto toho predchadzajuceho vertexu, 'Shift+s' 'kursor-selected', 'Tab' oznac opat prvu kruznicu, 'Shift+s' 'selected-kursor'. Oznac obe kruznice, 'Ctrl+J'. Vypada to zlozito, ale nie je to az tak narocne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 8:12 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Tu je este jeden postup.
Vloz si uvsphere ( 12 segments, 12 rings ).
Oznac si vertexi ( pomocou B ), tieto potom vymaz.
Takto ti vzniknu 2 spojene kruznice.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 10:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Slange píše:
Tu je este jeden postup.
Vloz si uvsphere ( 12 segments, 12 rings ).
Oznac si vertexi ( pomocou B ), tieto potom vymaz.
Takto ti vzniknu 2 spojene kruznice.


Ale nebudu spojene tak ako to ukazuje na obrazku..

[OT]
dub - duby ; vertex - vertexy ; okrem toho s "i" to vyzerá veľmi neprirodzene..
sry, ale na to sa už nemôžem pozerať :cry:
[/OT]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz