blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Konec sceny http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7095 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pát zář 18, 2009 10:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Konec sceny |
Ako riesite to aby objekty na konci sceny (tam kde konci LIMITS kamery) pomaly zmizli? Tusim ze to tu uz riesil Gtaurus (s tou lokomotivou) ale nevidim tam ten clanok... :( Je jasne ze by to slo alfou pre kazdy objekt ale je to hlupost ak ich je tam vela. Alebo sa mylim? Dik. PS: To nieje furt to, co ma rano napadlo v TRAM ze sa opytam. Som to zabudol! :) |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 18, 2009 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konec sceny |
Myslíš hmlu v zadu? Mist vo world buttons? Start je vzdialenosť od kamery odkiaľ hmla začína, Dist je vydialenosť od začiatku hmly kde je hmla absolútna. Hmla je fo farbe pozadia. |
Autor: | Siso [ pát zář 18, 2009 10:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konec sceny |
no myslel som si. Ale mal som pocit ze ked zvolim hmlu tak bude biela na konci a to nechcem. :) Tak dik, skusim to. |
Autor: | maraCZ [ pát zář 18, 2009 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konec sceny |
když jsem zkoušel mlhu, vůbec mi nefungovalo nastavení start a dist - ať jsem zvolil jakékoli hodnoty, výsledek byl pořád stejný:( |
Autor: | Siso [ pát zář 18, 2009 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konec sceny |
tak funguje to s tou hmlou len sa treba pohrat s parametrami. Najprv som na to siel logicky a chcel som tie hodnoty distance a start nastavit podal kamery limits. ale nefungovalo to, asi tie hodnoty kamery su ine nez ktore platia pre hmlu. Tak som ich tam busil rozne az to zacalo fungovat. :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |