blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Konec sceny
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7095
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát zář 18, 2009 10:04 am ]
Předmět příspěvku:  Konec sceny

Ako riesite to aby objekty na konci sceny (tam kde konci LIMITS kamery) pomaly zmizli? Tusim ze to tu uz riesil Gtaurus (s tou lokomotivou) ale nevidim tam ten clanok... :(
Je jasne ze by to slo alfou pre kazdy objekt ale je to hlupost ak ich je tam vela. Alebo sa mylim?

Dik.

PS: To nieje furt to, co ma rano napadlo v TRAM ze sa opytam. Som to zabudol! :)

Autor:  zgerbiak [ pát zář 18, 2009 10:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konec sceny

Myslíš hmlu v zadu? Mist vo world buttons?
Start je vzdialenosť od kamery odkiaľ hmla začína,
Dist je vydialenosť od začiatku hmly kde je hmla absolútna.
Hmla je fo farbe pozadia.

Autor:  Siso [ pát zář 18, 2009 10:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konec sceny

no myslel som si. Ale mal som pocit ze ked zvolim hmlu tak bude biela na konci a to nechcem. :)

Tak dik, skusim to.

Autor:  maraCZ [ pát zář 18, 2009 10:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konec sceny

když jsem zkoušel mlhu, vůbec mi nefungovalo nastavení start a dist - ať jsem zvolil jakékoli hodnoty, výsledek byl pořád stejný:(

Autor:  Siso [ pát zář 18, 2009 6:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konec sceny

tak funguje to s tou hmlou len sa treba pohrat s parametrami. Najprv som na to siel logicky a chcel som tie hodnoty distance a start nastavit podal kamery limits. ale nefungovalo to, asi tie hodnoty kamery su ine nez ktore platia pre hmlu. Tak som ich tam busil rozne az to zacalo fungovat. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/