Právě je stř lis 27, 2024 5:01 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Texturovanie
PříspěvekNapsal: stř zář 16, 2009 10:35 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak mam dalsiu otazku..

Mate X kociek. X znamena hrozne vela keby nahodou niekto mal chut na nejake konstruktivne riesenie metodou "klikaj az ti ruka odumrie!" :)

1.) Potrebujem naniest nejaku texturu na ne ako na jeden celok. To znamena ak si ich date vedla seba (hore-dole) ako tehly, tak by som chcel na ne nieco "premietat" ako na celok. Samozrejme existuje moznost JOINut vsetky kocky do jedneho objektu ale to potom vylucuje dalsiu moznost s nimi pracovat (snad jedine cez shapes), to mi ale nepride ako uplne idealne riesenie.

2.) Ta nanesena textura musi byt fixovana na stenu kocky, takze premietat to pomocou LAMP nieje to co hladam.

Premyslam ze asi pouzijem v MAP INPUT Ob: EMPTY ale este som neskusal ci to bude fungovat. Tak ako by ste na to sli? :)

Diky.

*****

Tak to nejak skusam ale nejde mi to. Pouzivam teda v MAP INPUT Ob: Empty ktorym smerujem kde sa ma textura premietat. Vsetko vlastne funguje tak ako si predstavujem takze ak pohnem kockou ta cast textury ktora je na nej sa pekne pohybuje s objektom akurat neviem dosiahnut toho aby pod texturou bola vsade cervena farba. Takze ak zapnem ZTRANSP je pod textom ktory je vymaskovany prazdno = 100% priehladnost. A ak Z transp vypnem tak je pod tym zase tma... :(

Prosim poradte.

Diky


Přílohy:
Poznámka: So zapnutym ZTRANSP
Clipboard01 - text2.jpg
Clipboard01 - text2.jpg [ 30.6 KiB | Zobrazeno 249 krát ]
Poznámka: S vypnutym ZTRANSP
Clipboard01 - text.jpg
Clipboard01 - text.jpg [ 28.14 KiB | Zobrazeno 249 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Texturovanie
PříspěvekNapsal: stř zář 16, 2009 2:17 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ja to mám nastavené takto a ide to ako má.
Zapnuté Z-Transp tam nemá čo hľadať ak žiadna časť nemá byť priesvitná.
Len v textúre zatlač UseAlpha
Tiež je to mapované na Empty.
http://www.metalair.tym.cz/zgerbiak/text.JPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Texturovanie
PříspěvekNapsal: stř zář 16, 2009 2:29 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Ty si ale pouzil obrazok s Alfa kanalom? Vtedy to bude asi ok. Co ale v pripade ak obrazok alfa kanal nema (je zlozitejsi) a potrebujes ho odmaskovat cez multiply? Skus si to prosim.

Inak ak pouzijem obrazok s ALFA kanalom tak to funguje uz aj mne. :)

Dik.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz