blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Řešení problémů v Blenderu kvůli integrované Intel grafice http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7060 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Neolker [ sob srp 29, 2009 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Řešení problémů v Blenderu kvůli integrované Intel grafice |
Řešil jsem stejný problém jako bezi.01 zde na foru Jde o chybné problikávání černé obrazovky, zanechávání černých stop po otevření menu apod. ve Window Vista a nejspíš jsem našel řešení na blender.org foru zde druhý příspěvek není tak kladný, ale mě to každopádně pomohlo Řešení problému je následující: - Kliknout pravým myšítkem na ikonu, kterou spouštíme Blender (zástupce nebo samotný .exe) - Zvolit: Vlastnosti - Přepnout na kartu: Kompatibilita - Zaškrtnout: Tento program spustit v režimu kompability - Vybrat ze seznamu: Windowx XP (SP2) - Potom potvrdit OK A jak to vlastně pomohlo? Při spuštění Blenderu v režimu kompatibility pro WinXP se zakážou motivy Windows Vista Aero, která to nejspíš spolu s ovladači Intelácké grafiky způsobovala. Osobně jsem moc šťastnej, že nemusím po roce kupovat nový noťas s nVidií (ikdyž bych rád už jen kvůli tomu výkonu), tak doufám, že to někomu z Vás taky pomohlo ;-) Osobně vlastním už něco přes rok: HP Compaq 6710b - Core 2 Duo T9300 2,5GHz - RAM 2GB - Mobile Intel 965 Express Chipset s integrovanou grafikou - Hardisk 250GB - atd. - MS Windows Vista Business Jestli máte podobný problém napište prosím, zda-li to pomohlo, ikdyby ne, tak ještě na jakém pc/notebooku |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |