blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
RGBA pri renderingu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7046 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Alfisko [ pát srp 21, 2009 10:18 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | RGBA pri renderingu | |||
Mam texturu s alphou a zaskrtl jsem vse potrebne (doufam) v materialu i pro texturu, ovsem blender pri renderovani pocita pouze s pruhlednymi/nepruhlednymi pixely, nikoliv s polopruhlednymi. Prikladam 2 obrazky, jeden ukazuje spravnou alphu na texture (na cernem pozadi by takove bile pixely musely byt videt) a druhy je samotny render.. Ve viewportu se textura zobrazuje spravne. Jsem si jisty, ze jsem akorat tupec a nekde mi neco chybi, ale ani po delsim ohledani jsem neprisel co to je. Pokud to bude potreba, tak vam sem hodim nastaveni materialu, ale sem si jisty, ze kazdy kdo pouzival pri renderu RPGA textury s castecnou pruhlednosti vi, o co se jedna.
|
Autor: | Alfisko [ pát srp 28, 2009 4:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: RGBA pri renderingu |
Takze nakonec jsem jeste vykoumal, ze bych mel zapnout Ray Transparency misto zakladniho Ztransp.. coz me zezacatku vubec nenapadno .. Sice to je asi 10x pomalejsi na rendering ale zase pekne kvalitni.. ovsem bile pixely na hranach tam jsou porad.. rekl bych, ze je chyba v tom, jak blender nahrava texturu.. ja mam png s RGBA, mam zapnute UseAlpha, ovsem mam takovy dojem, ze kdybych mel diffuse a k tomu jeste alpha mapu, tak by to slo.. |
Autor: | smrq [ pon říj 26, 2009 10:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: RGBA pri renderingu |
sorry ze otviram tak stare tema, nasel jsem ho az ted. je potreba v texturach, na zalozce Image zapmout tlacitko Premul. melo by to pomoci. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |