blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

NLA editor
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7009
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát srp 07, 2009 1:36 pm ]
Předmět příspěvku:  NLA editor

Neviete preco ak v NLA editore si jednu akciu skonvertujem na NLA pasik a potom ho chcem zduplovat tak sa mi stale objekt vraca na to iste miesto? A pritom zaskrtnem aj moznost OFFSBONE kde nastavim kost ktora je premna v mojej armature ako hlavna?? :( Podla manualu, toho slovenskeho ma prave ta offsbone zabezpecit ze pohyb si bude pocitat v nejakej osi sam...

Autor:  Siso [ pon srp 10, 2009 9:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: NLA editor

Asi to tu najskor nikoho nezaujima ale aj tak si na moju otazku polozim odpoved. Mozno sa to niekomu zide.

Ak chcete aby Vam v NLA editore fungovalo cyklovanie akcie tak posledne kosti z retazca musia mat zaskrtnute to malicke "OFF" vedla menu kde sa parentuju kosti medzi sebou. Vola sa to " Cyclic offset to this Bone".

Vsetci ste tu modelari ci co??????

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/