blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
NLA editor http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7009 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pát srp 07, 2009 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | NLA editor |
Neviete preco ak v NLA editore si jednu akciu skonvertujem na NLA pasik a potom ho chcem zduplovat tak sa mi stale objekt vraca na to iste miesto? A pritom zaskrtnem aj moznost OFFSBONE kde nastavim kost ktora je premna v mojej armature ako hlavna?? :( Podla manualu, toho slovenskeho ma prave ta offsbone zabezpecit ze pohyb si bude pocitat v nejakej osi sam... |
Autor: | Siso [ pon srp 10, 2009 9:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: NLA editor |
Asi to tu najskor nikoho nezaujima ale aj tak si na moju otazku polozim odpoved. Mozno sa to niekomu zide. Ak chcete aby Vam v NLA editore fungovalo cyklovanie akcie tak posledne kosti z retazca musia mat zaskrtnute to malicke "OFF" vedla menu kde sa parentuju kosti medzi sebou. Vola sa to " Cyclic offset to this Bone". Vsetci ste tu modelari ci co?????? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |