blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Export elevácie terénu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7006 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dreamak [ čtv srp 06, 2009 11:48 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Export elevácie terénu | ||
Zdravím, chcel by som si napísať alebo upraviť existujúci skript na exportovanie Z-súradnice terénu do textového súboru. Vzhľadom na to, že vzdialenosť vertexov je vždy konštantná(pravidelná štvoruholníková sieť) nepotrebujem exportovať súradnice XY. Súradnice budú v textovom súbore zapísané od ľavého horného rohu do pravého dolného rohu tak ako to je na obrázku. Neviete niekto o podobnom skripte, resp. o príkazoch pomocou, ktorých dostanem súradnice vertexov objektu??
|
Autor: | frca [ ned srp 09, 2009 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export elevácie terénu |
Uprav si nějaký stávající skript, který už u Blenderu je, například ten, co exportuje formát .obj. Spíš to bude chtít vymyslet algoritmus pro řazení těch vrcholů, protože spoléhat na to, že všechny vrcholy v řadě budou mít jednu souřadnici přesně stejnou, je nerozum. Takže asi řešit zadáním nějaké vzdálenosti, při které se ještě budou vrcholy považovat za vrcholy v řadě. Ta by se dala i vypočítat z minimální vzdálenosti promítnutých vrcholů do roviny. |
Autor: | Dreamak [ ned srp 09, 2009 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export elevácie terénu |
už som to vyriešil, upravil som skript image_relief(ant.py) funguje to skvele |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |