blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Export elevácie terénu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7006
Stránka 11

Autor:  Dreamak [ čtv srp 06, 2009 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  Export elevácie terénu

Zdravím, chcel by som si napísať alebo upraviť existujúci skript na exportovanie Z-súradnice terénu do textového súboru. Vzhľadom na to, že vzdialenosť vertexov je vždy konštantná(pravidelná štvoruholníková sieť) nepotrebujem exportovať súradnice XY. Súradnice budú v textovom súbore zapísané od ľavého horného rohu do pravého dolného rohu tak ako to je na obrázku. Neviete niekto o podobnom skripte, resp. o príkazoch pomocou, ktorých dostanem súradnice vertexov objektu??

Přílohy:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 59.64 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

Autor:  frca [ ned srp 09, 2009 12:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Export elevácie terénu

Uprav si nějaký stávající skript, který už u Blenderu je, například ten, co exportuje formát .obj. Spíš to bude chtít vymyslet algoritmus pro řazení těch vrcholů, protože spoléhat na to, že všechny vrcholy v řadě budou mít jednu souřadnici přesně stejnou, je nerozum. Takže asi řešit zadáním nějaké vzdálenosti, při které se ještě budou vrcholy považovat za vrcholy v řadě. Ta by se dala i vypočítat z minimální vzdálenosti promítnutých vrcholů do roviny.

Autor:  Dreamak [ ned srp 09, 2009 5:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Export elevácie terénu

už som to vyriešil, upravil som skript image_relief(ant.py) funguje to skvele

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/