blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kolme zakonceni krivky u BevelObject http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7005 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ stř srp 05, 2009 6:19 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Kolme zakonceni krivky u BevelObject | ||
Da se nejak nastavit, aby se i prvni bod za zlomem zakoncoval kolmo na krivku? U druheho uz to dela sam. A nechce se mi tam pridavat bod jen kvuli tomu aby to zarovnal. Jde to ovlivnit nastavenim? Je to krivka s nastavenym BevelObject (jako profil) Dekuji
|
Autor: | Genom [ stř srp 05, 2009 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kolme zakonceni krivky u BevelObject |
Jediným řešením se mi zdá možnost překonvertovat poly na bezier a pak na nurbs... nebo pokud to chceš nechat jako poly tak jedině tam ten jeden bod přidat... |
Autor: | vklidu [ čtv srp 06, 2009 9:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kolme zakonceni krivky u BevelObject |
Dekuji za odpoved, Nurbs mi nepomohly. Deformuje mi to v uhlech a stejne mi to tam prida hromadu bodu. Takze radeji na ty konce bod pridam. (Myslel jsem, ze staci treba nekde upravit nejakou hodnotu koncoveho bodu.) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |