blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kolme zakonceni krivky u BevelObject
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7005
Stránka 11

Autor:  vklidu [ stř srp 05, 2009 6:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Kolme zakonceni krivky u BevelObject

Da se nejak nastavit, aby se i prvni bod za zlomem zakoncoval kolmo na krivku? U druheho uz to dela sam. A nechce se mi tam pridavat bod jen kvuli tomu aby to zarovnal.
Jde to ovlivnit nastavenim?

Je to krivka s nastavenym BevelObject (jako profil)
Dekuji

Přílohy:
angle.gif
angle.gif [ 5.18 KiB | Zobrazeno 140 krát ]

Autor:  Genom [ stř srp 05, 2009 8:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolme zakonceni krivky u BevelObject

Jediným řešením se mi zdá možnost překonvertovat poly na bezier a pak na nurbs...

nebo pokud to chceš nechat jako poly tak jedině tam ten jeden bod přidat...

Autor:  vklidu [ čtv srp 06, 2009 9:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolme zakonceni krivky u BevelObject

Dekuji za odpoved, Nurbs mi nepomohly. Deformuje mi to v uhlech a stejne mi to tam prida hromadu bodu. Takze radeji na ty konce bod pridam.
(Myslel jsem, ze staci treba nekde upravit nejakou hodnotu koncoveho bodu.)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/