blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Fungujici ekvidistanta http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7003 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ stř srp 05, 2009 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta |
Hmm, o takové možnosti nevím. Je tu Alt-S, který resizuje podle normály, ale zase to pak pro změnu vytváří zaobleniny. |
Autor: | vklidu [ stř srp 05, 2009 5:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta |
http://www.hhofministries.org/bpyc/view ... category=8 Script mi na tvuj mesh fungoval, vic jsem nezkousel. Jsem rad za tvuj dotaz, taky mi ta funkce dlouho chybela. p.s.: Jinak jak rika 6xx - Alt+S. Jen je potreba jeste 2D extrudovat na 3D a pak Alt+S. Vysledek neni korektni, ale jako Fake to nekdy staci. http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=122353 edit: jeste jsem nasel tento, ale nezkousel http://www.alienhelpdesk.com/python_scripts/inset edit: tak zkusil, funguje jen na face, takze prvni script je pro mne zatim Number1 :) |
Autor: | Louise Cypher [ stř srp 05, 2009 6:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta |
Diky moc, postup uvedeny na blenderartists je celkem pouzitelny. Sice to stale neni ideal, ale v mnoha situacich prijde vhod. |
Autor: | vklidu [ stř srp 05, 2009 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta |
no jestli chces ideal tak vem ten script :) |
Autor: | Louise Cypher [ čtv srp 06, 2009 12:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta |
No skript taky neni spatny, ale k idealu ma hoodne daleko. Ja se domnivam, ze zminovana funkce by mela byt v blenderu v zakladu, jsem na ni docela zvykly z CADu, ale je mi jasne ze polygonove modelovani je postavene na zcela jinem zakladu |
Autor: | vklidu [ čtv srp 06, 2009 8:59 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta | ||
To ano :), take bych mel vetsi radost, kdyby to byla bezne dostupna funkce. Treba dojde k implementaci :) "Idealem" jsem mel na mysli vysledek funkce z nabizenych moznosti.
|
Autor: | Mr. Smooth [ čtv srp 06, 2009 4:29 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Fungujici ekvidistanta | |||
zaujalo mě tohle téma a napadl mě ještě 1 způsob, výsledek je podle mně čistý akorát trochu pracnější, ale u složitějších objektů se možná vyplatí: nejprve si zkopíruj ten svůj obrys a kopii si následně převeď na křivku, mesh-scripts-edges to curve a pak u tý křivky na kartě "Curve and surface" změň hodnotu "width" (funguje to jako již míněné alt+s, ale narozdíl od toho to nevyhlazuje a funguje to i u 2D objektů-křivek) a pak už jen stačí převést křivku zpátky na mesh alt+c no a pak už jen udělat z obou profilů 1 mesh a následně je propojit pomocí poslední volby pod klávesou f tak nevím, třeba to bude taky použitelný výsledek snažení níže
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |