Právě je stř lis 06, 2024 11:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 12:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
Chtel bych zkusim namichat video natocene normalni kamerou s nejakymi objekty z blenderu.
V tom neni problem, potreboval bych vsak, aby se mi zobrazoval stin na objektu, ale ne objekt, na ktery je stin vrzeny. ( treba kdychle na silnici: dam plane jako tu silnici, obrazek z kamery dam do pozadi, ale potrebuju nezobrazit plane, ale zobrazit aao stiny od kdychle)

Jak bych mel nastavit materialy, nebo jak to udelat v postprocessingu...?

diky za odpoved,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 1:45 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Mozna dat pruhledny material, ale nedovolit aby jim mohly projit stiny.. to se tusim da udelat, protoze to me naopak stvalo kdyz jsem ja delal pruhledny materialy.. To by melo jit.. Jinak je urcite i elegantnejsi zpusob, ktery tu jiste nejaky blender material geek hned postne :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 2:57 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
u materiálu funguje niekde v shader ptions taká voľba, že shadow only. Materiál je potom priehľadný, bez lesku a rendruje iba tieň, hľadáš toto?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 6:11 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Antharon píše:
u materiálu funguje niekde v shader ptions taká voľba, že shadow only. Materiál je potom priehľadný, bez lesku a rendruje iba tieň, hľadáš toto?

Nene, z toho co napsal jsem vytusil, ze on potrebuje objekt co se potom ma pohybovat ve videu z kamery a chce k nemu samozrejme dat stiny podle te sceny z RL, tak udela jednoduchy model a zjisti, ze vlastne chce, aby se renderoval jen stin do alfy ne cely objekt :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 7:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
asi jsem to spatne napsal... :|

rekneme, ze bych chtel udelat auto na silnici. Obrazek silnice vyfotim pred domem fotakem, auto budu mit jako model v blenderu. Budu chtit, aby auto delalo stin a ten se zobrazoval na silnici. Tak dam obrazek s pozadim na pozadi jako oblohu (nebo ho primicham v composite) a renderuju auto, ktere kolem sebe nic nema, je to v pohode, jenze auto nedela stin na silnici atak to vypada nerealne. Potreboval bych teda nejaky zpusob jak tam dostat ten stin, ktery auto vytvaří. //kdyby byl stín soft, ja nwm treba od aao, tak aby postupne prechazel do pruhlednosti...//
fakt nemam shine jak na to...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 7:58 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Tony Smith píše:
asi jsem to spatne napsal... :|

rekneme, ze bych chtel udelat auto na silnici. Obrazek silnice vyfotim pred domem fotakem, auto budu mit jako model v blenderu. Budu chtit, aby auto delalo stin a ten se zobrazoval na silnici. Tak dam obrazek s pozadim na pozadi jako oblohu (nebo ho primicham v composite) a renderuju auto, ktere kolem sebe nic nema, je to v pohode, jenze auto nedela stin na silnici atak to vypada nerealne. Potreboval bych teda nejaky zpusob jak tam dostat ten stin, ktery auto vytvaří. //kdyby byl stín soft, ja nwm treba od aao, tak aby postupne prechazel do pruhlednosti...//
fakt nemam shine jak na to...

Ano, tak na to už bylo zodpovězeno Antharonem. Do scény ovšem musíš zakomponovat ony neviditelné objekty, aby ten stín (zcela logicky) měl na co dopadat. Takže si prostuduj ještě tento thead.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: pát srp 07, 2009 2:15 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
:banana: uhádol! uhádol! uhádol!....

V podstate ide o to nejak si vymodelovať zjednodušene scénu v ktorej sa video odohráva a celému tomu, čo už máme vo videu dáš ten neviditeľný matroš. Ak sa ti kamera hýbe tak pekným programíkom je voodoo, ktoré vie vytrackovať z videa scénu... šikovná vecička... vytrackuje a nastaví ti kameru a ty už potom len premodeluješ scénu... ale nemám ho moc odskúšané... do dynamiky nerobím...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem - specialni material
PříspěvekNapsal: pát srp 07, 2009 9:09 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
thx.

s tim programkem na trackovani uz jsem neco zkousel...dost sikovny (hlavně export v python scriptu mě potěšil) ...jenom musim jeste sehnat full verzi, demo neumi exportovat...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz