Právě je pon lis 04, 2024 8:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 12:21 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Nedá sa nejako spraviť vlnenie hladiny vody v Game Engine pomocou wave modifieru mimo GE? Alebo to musím spraviť prácne pomocou armatúr? Nejaký typ by dakto nemal?
Skúsil som dať na plane subdivide 20 a pustil som hru...sekala...ako je možné, že v námorných hrách (napr. Piráti Karibiku) je voda 3d (teda nie je to animovaná nor mapa, alebo je to kombinácia nejakej nor mapy a skutočného vlnenia hladiny) a neseká? Navyše hladina sa tiahne donekonečna, a stále sa vlní...na to lode krásne reagujú, kývu sa na hladine, reagujú na najmenšiu vlnku...v GE to chce toľko práce ale potom sa to ešte aj seka :emo07:

Za prípadné rady ďakujem...

P.S.: sorry, nevedel som, kam mám túto tému zaradiť 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 10:12 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
A co pomoci animovane normal mapy :wink: , jako to ukazuji v tomto tutoru http://wiki.blender.org/index.php/Doc:T ... Time_Water


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 10:55 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
To video čo poslal Kexar je asi jediné možné riešenie ako to urobiť vizuálne pekné, potom už len napísať si vlastný GLSL shader, resp. použiť tie čo sú na nete. Na blenderartist je mrte vlákien o realistic water v BGE stačí pohladať. dokonca je tam aj jedno pekné demo kde pomocou vertex shadrov robia pekné vlnenie.

edit: tak som to našiel http://blenderartists.org/forum/showthr ... +map+ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 12:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dreamak píše:


To je onoooo! pekny trik! v strede zahustene, na okrajoch par trianglov :D
fakt pekne, este keby som tomu rozumel :D
zrejme teda to iste dosiahnem pomocou armatur...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 4:08 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
Kapo píše:
...
zrejme teda to iste dosiahnem pomocou armatur...


to si nemyslím. resp. to bude záležať aká bude plocha hladiny velká a detailná, ale každopádne ak by si sa dopátral, nejakej vychytávky v tom to smere tak to postni sem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wave modifier > Game Engine
PříspěvekNapsal: úte črc 14, 2009 4:15 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Nasiel som daco...super, teda uz mi to raz dakto na ICQ posielal, ale teraz som to nasiel znova...
http://www.youtube.com/watch?v=lqPa389vi4s takato lumparna by v Blenderi nesla spravit, ze ne?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz