blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Wave modifier > Game Engine
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6954
Stránka 11

Autor:  Kapo [ úte črc 14, 2009 12:21 am ]
Předmět příspěvku:  Wave modifier > Game Engine

Nedá sa nejako spraviť vlnenie hladiny vody v Game Engine pomocou wave modifieru mimo GE? Alebo to musím spraviť prácne pomocou armatúr? Nejaký typ by dakto nemal?
Skúsil som dať na plane subdivide 20 a pustil som hru...sekala...ako je možné, že v námorných hrách (napr. Piráti Karibiku) je voda 3d (teda nie je to animovaná nor mapa, alebo je to kombinácia nejakej nor mapy a skutočného vlnenia hladiny) a neseká? Navyše hladina sa tiahne donekonečna, a stále sa vlní...na to lode krásne reagujú, kývu sa na hladine, reagujú na najmenšiu vlnku...v GE to chce toľko práce ale potom sa to ešte aj seka :emo07:

Za prípadné rady ďakujem...

P.S.: sorry, nevedel som, kam mám túto tému zaradiť 8-)

Autor:  Kexar [ úte črc 14, 2009 10:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wave modifier > Game Engine

A co pomoci animovane normal mapy :wink: , jako to ukazuji v tomto tutoru http://wiki.blender.org/index.php/Doc:T ... Time_Water

Autor:  Dreamak [ úte črc 14, 2009 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wave modifier > Game Engine

To video čo poslal Kexar je asi jediné možné riešenie ako to urobiť vizuálne pekné, potom už len napísať si vlastný GLSL shader, resp. použiť tie čo sú na nete. Na blenderartist je mrte vlákien o realistic water v BGE stačí pohladať. dokonca je tam aj jedno pekné demo kde pomocou vertex shadrov robia pekné vlnenie.

edit: tak som to našiel http://blenderartists.org/forum/showthr ... +map+ocean

Autor:  Kapo [ úte črc 14, 2009 12:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wave modifier > Game Engine

Dreamak píše:


To je onoooo! pekny trik! v strede zahustene, na okrajoch par trianglov :D
fakt pekne, este keby som tomu rozumel :D
zrejme teda to iste dosiahnem pomocou armatur...

Autor:  Dreamak [ úte črc 14, 2009 4:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wave modifier > Game Engine

Kapo píše:
...
zrejme teda to iste dosiahnem pomocou armatur...


to si nemyslím. resp. to bude záležať aká bude plocha hladiny velká a detailná, ale každopádne ak by si sa dopátral, nejakej vychytávky v tom to smere tak to postni sem.

Autor:  Kapo [ úte črc 14, 2009 4:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wave modifier > Game Engine

Nasiel som daco...super, teda uz mi to raz dakto na ICQ posielal, ale teraz som to nasiel znova...
http://www.youtube.com/watch?v=lqPa389vi4s takato lumparna by v Blenderi nesla spravit, ze ne?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/