blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Bílá místa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6852 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ úte čer 09, 2009 5:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Bílá místa |
Nevíte někdo, proč nemám po UV zobrazeny všechny plochy jako otexturované? Když dám render, tak tam textura je, ale v pracovní ploše se mi zobrazí jako bílé plochy. (viz. obrázek). EDIT: obrázek viz. můj další příspěvek. |
Autor: | xmalda [ úte čer 09, 2009 9:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
otočené vektory facesu, v edit modu zkus dat Ctrl+N, nebo Ctrl+Shift+N |
Autor: | taby [ úte čer 09, 2009 11:53 am ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
To jsem zkoušel. Zkoušel jsem to i přes menu, které se objeví při stisknutí "W" -> Flip normals. Když to udělám, tak se mi plochy zprůhlední, ale nevyplní texturou. Při renderu je to všechno v pohodě, ale v pracovní ploše to dělá neplechu (viz. obrázky)
|
Autor: | lokhorn [ úte čer 09, 2009 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skus si v edit modu vybrat všechny vertexi, potom v UV editoru klepni na rolovaci nabídku s texturama(na tvim obrazku upne dole) a vyber si tu texturu znovu |
Autor: | taby [ úte čer 09, 2009 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ. Dík. to bylo to pravé ořechové. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |