blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Bílá místa
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6852
Stránka 11

Autor:  taby [ úte čer 09, 2009 5:56 am ]
Předmět příspěvku:  Bílá místa

Nevíte někdo, proč nemám po UV zobrazeny všechny plochy jako otexturované? Když dám render, tak tam textura je, ale v pracovní ploše se mi zobrazí jako bílé plochy. (viz. obrázek). :?:

EDIT: obrázek viz. můj další příspěvek.

Autor:  xmalda [ úte čer 09, 2009 9:13 am ]
Předmět příspěvku: 

otočené vektory facesu, v edit modu zkus dat Ctrl+N, nebo Ctrl+Shift+N

Autor:  taby [ úte čer 09, 2009 11:53 am ]
Předmět příspěvku: 

To jsem zkoušel. Zkoušel jsem to i přes menu, které se objeví při stisknutí "W" -> Flip normals.

Když to udělám, tak se mi plochy zprůhlední, ale nevyplní texturou.

Při renderu je to všechno v pohodě, ale v pracovní ploše to dělá neplechu (viz. obrázky)

Přílohy:
Screen006.jpg
Screen006.jpg [ 121.76 KiB | Zobrazeno 226 krát ]
render_jesus_boat.jpg
render_jesus_boat.jpg [ 72.48 KiB | Zobrazeno 226 krát ]

Autor:  lokhorn [ úte čer 09, 2009 3:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

skus si v edit modu vybrat všechny vertexi, potom v UV editoru klepni na rolovaci nabídku s texturama(na tvim obrazku upne dole) a vyber si tu texturu znovu

Autor:  taby [ úte čer 09, 2009 3:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

JJ. Dík. to bylo to pravé ořechové. :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/