Právě je sob lis 02, 2024 12:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rotovani objektu po lokalni ose.
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 5:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Ted po delsi dobe neco skousim v Blenderu a nejak mi nejde rotovat objekt po jeho lokalni ose. I pres Transform properties, i pres klavesu "R" a zmacknuti "pismena osy" to rotuje objekt jenom podle globalnich souradnic. Jak to prepnout. Kdyz ve 3D view zapnu u manipulatoru Local, tak manipulator "rotace funguje dobre", ale jenom manualne(tazenim mysi). Nevim s nim docilit presnou rotaci. Jak to jednoduse udelat? Pres Transform properties, ale v local modu ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 8:59 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
a zmáčkneš to příslušné písmeno osy dvakrát za sebou? jedno zmáčknutí global, 2 zmáčknutí local :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 9:18 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Dik, to jsem fakt nevedel... A to s Blenderem delam uz asi 4 roky. Ale jen tak "rekreacne". Dik moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 8:37 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 20, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 91
tak vďaka. To mi veľmi pomohlo, ale neviem LOCAL animovať. Keď vytvorím kľúče, stále to rotuje akoby ni elocal :-(

HELP ME

VĎAKA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 1:55 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 20, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 91
Nikto mi nevie poradiť ???

Mám objekt stlačím R potom napr. 2xZ a rotujem.

AKO POTOM ZAPÍSAŤ KEY do animácie, aby rotovalo po lokálnej OSE.

Mne to stále akoby skombinovalo rotáciu X,Z alebo Y,Z ale nie LOKAL.

VĎAKA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 3:12 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
já bych zkusil takovou malinkou úvahu, když máš 2 různé polohy objektu v protoru, reprezentující dejme tomu první a konečný frame animačky, tak mezi těmito polohami si myslím existuje jediný možný způsob rotace, jak se dostat z jednoho natočení do druhého, nebo dva pokud vezmu v úvahu rotaci v protisměru, proto si myslím, že když prvnímu framu přiřadíš key "rot" a poslednímu taky a mezitím objekt lokálně zarotuješ pomocí dvojího stisku z, tak ta animace to musí rotovat úplně stejně, taky lokálně, jiný způsob, jak se dostat z pvní do druhé polohy myslím není, takže ten key by měl fungovat stejně pro global i local..... tak doufám, že jsem ti nezamotal hlavu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2009 7:34 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 20, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 91
http://www.members.shaw.ca/mycoolschool2/ictm/blender/globeanim.htm

Skúšal som už aj podľa tohoto tutoriálu a stále mi to rotuje aj iné OSI :-(

Skúsili by ste Vy, či vám to rotuje OK ?

VĎAKA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz