blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Ako spravim objekt, aby sa v danu dobu objavil?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6831
Stránka 11

Autor:  Sunshaftstudios [ ned kvě 31, 2009 6:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Ako spravim objekt, aby sa v danu dobu objavil?

Ako spravim objekt, aby sa v danu dobu objavil alebo zmizol?

totizto robim projekt s akcnimi scenami, kde sa bude strielat, a napriklad nabojnice, ktore vyletia, sa musia v danu dobu objavit, alebo pri preseknuti
enemáka pôvodne telo zmizne a objavia sa dve casti.

bude to vlastne madness combat ale v 3D
http://www.newgrounds.com/portal/view/338798

inac je to do sutaze, kde su celkom slusne ceny:

1 1500$
2 1000$
3 500$
4-10 120$
este par bonusovych cien po 100$


takze motivacia bude, a treba to dokoncit do 22 septembra

Autor:  Dosal [ ned kvě 31, 2009 7:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Celkem jednoduše. Animuj Alphu nebo když bude složitější material, tak ten danej objekt nech přesunout ze snimku na další mimo scenu. Možná je asi i lepší způsob ale tohle mě zrovna napadlo.

Autor:  Antharon [ ned kvě 31, 2009 7:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

nakľúčuj si ho niekde mimo, za kameru alebo nejak tak a keď ho budeš potrebovať, daj si snímok predtým kľúč mimo a na tom, kde sa má objaviť ho daj na miesto a je to

Autor:  Kapo [ ned kvě 31, 2009 8:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja ked som robil svoju animaciu lega, tak ked boli kocky nepotrebne som ich mal za view distance kamery, a presne vtedy ked boli potrebne tak sa presunuli za kameru a stadial sa pripojili uz k postavenej skladacke...tym klucom je to asi najlepsie...

Autor:  Sunshaftstudios [ ned kvě 31, 2009 9:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

lendze ak chcem robit 100 nabijnic v jednom videu, tak neviem ci to je zrovna najefektivnejsie... tak isto celkom by sa zislo na tie nabojnice dat rigid body...

alebo som dostal jeden dobry napad, ze diery do panakov vyriesim tym, ze tam pod model dam este jeden plane s cervenym matrosom, a potom ked ich zasiahne, tak tam dam shape key, a model sa prehne az za plane, takze bude vidno cervena skvrna, dufam ze to bude fanusikom tuziacim po krvi stacit :lol:

a nabojnice asi dam cez particles a decaly cez shape keys...



Vsetci dobri blenderisti co maju skusenosti s animaciou pls piste na 409073581 -icq alebo najdite "Sunshaft" na Skype
aj vsetci, co maju zaujem spolupracovat budem rad pretoze je tazke stihnut vcas, aj to pekne naanimovat... pripadne zbrane a nabitok vymodelovat
:D

diky

Autor:  Genom [ pon čer 01, 2009 7:47 am ]
Předmět příspěvku: 

Nejjednodušší způsob, jak nechat zmizet objekty, je zanimovat layery...
Prostě se jen přesune objekt do jiného layeru, který je pro kameru "neviditelný"...
Pokud by to mělo být postupně, pak je ještě třeba zanimovat i alfu...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/