blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

defocus
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6818
Stránka 11

Autor:  Jerolima [ čtv kvě 28, 2009 8:29 pm ]
Předmět příspěvku:  defocus

nazdarte, hele potreboval bych poradit, snazim se udelat ve sve animaci blurovy efekt pomoci nodu defocus, ale nevim jak to vyrenderovat od daneho framu ktereho chci, vzdycky je ten prvni frame hned blurovanej a ja to potrebuju az ke konci...nevedeli by jste co s tim?

Autor:  tichi [ pát kvě 29, 2009 12:14 am ]
Předmět příspěvku: 

vyrenderuj si len tu cast co potrebujes a potom to zostrihaj v sequenceri

Autor:  Siso [ pát kvě 29, 2009 11:19 am ]
Předmět příspěvku: 

inak d defocus je parameter fStop = 128 = ziaden blur, cim mensie cislo tym vacsia hlbka ostrosti. Bohuzial sa mi nepodarilo tuto hodnotu naklucovat cez TIME. Inak to robim podobne ako sa pise vyssie. Este sa mozes hrat s objektom na ktory zaostruje ale neviem ci ti to pomoze?

Autor:  Jerolima [ pát kvě 29, 2009 2:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok aha no ja to tak puvodne chtel udelat, ale chtel jsem se zeptat kdyby nahodou slo, ale rozhodne dik za radu

Siso:me prijdou tyto dva nody (blur, defocus) dost podobny... ne zpusobem vygenerovani toho efektu ale tim vysledkem(renderem)....

Autor:  Siso [ pát kvě 29, 2009 2:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

No ja som to tu riesil uz davnejsie ze som na defocus siel cez RAMP COLOR a pod, je to trochu zlozitejsie ale vysledok sa mi zdal osobne lepsi hlavne som v pripade pouzitia defocus nachadzal v obraze zaujimave chyby kde sa prelinali hrany dvoch objektov kazdy v roznej hlbke (Z). Riesil som to tu:

viewtopic.php?t=6282&highlight=defocus

Jedine ale co k tomu dodat ze pouzivam nadalej defocus :) a nie tu zlozitejsiu variantu, vzhladom k tomu ze zatial si neviem predstavit tamtu nejak animovat v zavislosti od toho co si scena vyzaduje.

Defocus => empty objekt => camera track to empty => rychlo a jednoducho, naviac sa vyplati menit ohniskovu vzdialenost u kamery (Ipo), vyzera to potom lepsie. ;)

Autor:  Jerolima [ pát kvě 29, 2009 11:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

hej to je dobej tutor...sem nevedel ze to je tak jednoduchy(to s tou ohniskovou vzdalenostu je fakt dost prakticky), akorad mi nejak nejde vyrenderovat animace s pouzitim tohodle efektu.. nevedeli by ste jak na to?

Autor:  Siso [ pát kvě 29, 2009 11:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

nechapem presne co ma za problem, moze to mat vela suvislosti preco ti to nejde...mas zapnute DO COMPOSITE? :)

Autor:  Jerolima [ sob čer 06, 2009 7:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

tyjo, ale to ja vzdycky na neco takhle trivialniho zapomenu a pak se divim, že to nejde... dik moc :D :oops:

Autor:  Váca [ sob čer 06, 2009 9:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja to delam prez empty, kdy kamera ma zaostreno na empty a to pak volitelne v animaci umistuju tam, kde chci, aby to bylo ostre.. (defocus, co je v blenderu, je takovej nejakej divnej, neim, jak to napsat, ale nejaky hrany, kdyz mam aktivovanej defocus, sou jakoby bez AA a ostatni nevyzadane rozmazany :/ ) jinak to s tim RAMP COLOR je dory, to zkusim taky :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/