blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vrtule(letecká bitva) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6799 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Antharon [ pát kvě 22, 2009 8:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pretože upravením krivky si upravil krivku iba jedného z objektov, zbytok ostal ako bol |
Autor: | LLook [ pát kvě 22, 2009 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud vím, tak se dají editovat vždycky jenom IPO křivky jednoho objektu. Jediné co mě napadá, je nějakým python skriptem projít všechny klíče a jejich frameovou souřadnici vynásobit patřičným koeficientem. Už jsem jednou zkoušel podobný skript najít, ale nenašel. Možná ho zkusím napsat. |
Autor: | Genom [ sob kvě 23, 2009 1:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A co při renderu prostě jen zapnout mblure? |
Autor: | Antharon [ sob kvě 23, 2009 2:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a ta vrtula sa musi realne točiť, aby mblur fungoval... a nezabudni, že on ti následne rozmaže aj lietadlá... |
Autor: | LLook [ sob kvě 23, 2009 1:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem se na to dneska podíval a skript na zpomalení/zrychlení animace je tady: Kód: from Blender import Ipo, Scene
frameCoordCoefficient = 2 renderData = Scene.GetCurrent().getRenderingContext() firstAffectedFrame = renderData.sFrame + 1 lastAffectedFrame = renderData.eFrame for ipo in Ipo.Get(): for ipoCurve in ipo: for point in ipoCurve.bezierPoints: if point.pt[0] >= firstAffectedFrame and point.pt[0] <= lastAffectedFrame: point.pt = [point.pt[0] * frameCoordCoefficient, point.pt[1]] ipoCurve.recalc() Zpomalení (resp. násobek umístění na časové ose) se nastavuje v proměnné frameCoordCoefficient. Ty další dvě proměnné (firstAffectedFrame a lastAffectedFrame) určují interval posouvaných framů. Tak jak to mám, je to od druhého do posledního framu animace. Kdyby někoho zajímalo zrychlení, tak to je zpomalení převrácenou hodnotou (frameCoordCoefficient = 0.5 zrychlí dvakrát apod.). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |