blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Model auta http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=679 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Blistering [ pát led 28, 2005 4:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Model auta |
TAk sem se rozhodl dělat auto. Blender mi už celkem de, i když sem začínal na jednodušíh věcech... přečetl sem pár návodů ve foru "LINKY" a pochopil sem vše ale nejde mi do hlavy jak mám pořádně zaoblit ty hrany... abyste rozumněli mí auto vypadá jako hranatá krabice která chbě připomíná tvar auta ) ... no zkoušel jsem to pomocí křivek a dospěl sem k názoru, že na to musí existovat nějaká vychytávka... sry za ten román a předem dík |
Autor: | slajfka [ pát led 28, 2005 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedna z takových vychytávek se jmenuje subsurf. Koukni se do manuálu, nebo ti poradí někdo z kolegů. Subsurf najdeš v panelu EDIT ale musíš být v mesh/edit módu. |
Autor: | jm [ pát led 28, 2005 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pak tam je moznost zaoblovat v hodnotach od 0-1. treba rohy zaoblis jen trosku, skoro do ostra a zbytek .... tusim ctrl+e...kadopadne o vybrani nejake casti objeku mas v transform window dole jeste moznost zadavat hodnotu v cislech. jm |
Autor: | Jan Železný [ ned led 30, 2005 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | No |
Skus tohle. Nová scéna. F9 SubSurf Subdevid nech na 1-2 to je jak to bude vipadat v oknÄ›. To druhé je v renderu 2-3. V oknÄ› Tab oznac půlku objektu (B) a dej Shift + E tÃm můžeÅ¡ ovlivnit sÃlu půsovenÃ. ToÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |