blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Model auta
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=679
Stránka 11

Autor:  Blistering [ pát led 28, 2005 4:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Model auta

TAk sem se rozhodl dělat auto. Blender mi už celkem de, i když sem začínal na jednodušíh věcech... přečetl sem pár návodů ve foru "LINKY" a pochopil sem vše ale nejde mi do hlavy jak mám pořádně zaoblit ty hrany... abyste rozumněli mí auto vypadá jako hranatá krabice která chbě připomíná tvar auta :)) ... no zkoušel jsem to pomocí křivek a dospěl sem k názoru, že na to musí existovat nějaká vychytávka...

sry za ten román a předem dík

Autor:  slajfka [ pát led 28, 2005 6:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jedna z takových vychytávek se jmenuje subsurf. Koukni se do manuálu, nebo ti poradí někdo z kolegů.

Subsurf najdeš v panelu EDIT ale musíš být v mesh/edit módu.

Autor:  jm [ pát led 28, 2005 7:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

pak tam je moznost zaoblovat v hodnotach od 0-1. treba rohy zaoblis jen trosku, skoro do ostra a zbytek ....
tusim ctrl+e...kadopadne o vybrani nejake casti objeku mas v transform window dole jeste moznost zadavat hodnotu v cislech.

jm

Autor:  Jan Železný [ ned led 30, 2005 1:05 pm ]
Předmět příspěvku:  No

Skus tohle.
Nová scéna.
F9
SubSurf
Subdevid nech na 1-2 to je jak to bude vipadat v okně. To druhé je v renderu 2-3.
V okně Tab oznac půlku objektu (B) a dej Shift + E tím můžeš ovlivnit sílu půsovení.

ToÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/