blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rotovani objektu po lokalni ose. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6786 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bildo [ sob kvě 16, 2009 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Rotovani objektu po lokalni ose. |
Ted po delsi dobe neco skousim v Blenderu a nejak mi nejde rotovat objekt po jeho lokalni ose. I pres Transform properties, i pres klavesu "R" a zmacknuti "pismena osy" to rotuje objekt jenom podle globalnich souradnic. Jak to prepnout. Kdyz ve 3D view zapnu u manipulatoru Local, tak manipulator "rotace funguje dobre", ale jenom manualne(tazenim mysi). Nevim s nim docilit presnou rotaci. Jak to jednoduse udelat? Pres Transform properties, ale v local modu ??? |
Autor: | Mr. Smooth [ sob kvě 16, 2009 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | .. |
a zmáčkneš to příslušné písmeno osy dvakrát za sebou? jedno zmáčknutí global, 2 zmáčknutí local |
Autor: | Bildo [ sob kvě 16, 2009 9:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dik, to jsem fakt nevedel... A to s Blenderem delam uz asi 4 roky. Ale jen tak "rekreacne". Dik moc. |
Autor: | MOJE [ čtv kvě 28, 2009 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak vďaka. To mi veľmi pomohlo, ale neviem LOCAL animovať. Keď vytvorím kľúče, stále to rotuje akoby ni elocal HELP ME VĎAKA |
Autor: | MOJE [ úte čer 16, 2009 1:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikto mi nevie poradiť ??? Mám objekt stlačím R potom napr. 2xZ a rotujem. AKO POTOM ZAPÍSAŤ KEY do animácie, aby rotovalo po lokálnej OSE. Mne to stále akoby skombinovalo rotáciu X,Z alebo Y,Z ale nie LOKAL. VĎAKA |
Autor: | Mr. Smooth [ úte čer 16, 2009 3:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
já bych zkusil takovou malinkou úvahu, když máš 2 různé polohy objektu v protoru, reprezentující dejme tomu první a konečný frame animačky, tak mezi těmito polohami si myslím existuje jediný možný způsob rotace, jak se dostat z jednoho natočení do druhého, nebo dva pokud vezmu v úvahu rotaci v protisměru, proto si myslím, že když prvnímu framu přiřadíš key "rot" a poslednímu taky a mezitím objekt lokálně zarotuješ pomocí dvojího stisku z, tak ta animace to musí rotovat úplně stejně, taky lokálně, jiný způsob, jak se dostat z pvní do druhé polohy myslím není, takže ten key by měl fungovat stejně pro global i local..... tak doufám, že jsem ti nezamotal hlavu |
Autor: | MOJE [ stř čer 17, 2009 7:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.members.shaw.ca/mycoolschool2/ictm/blender/globeanim.htm Skúšal som už aj podľa tohoto tutoriálu a stále mi to rotuje aj iné OSI Skúsili by ste Vy, či vám to rotuje OK ? VĎAKA |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |