blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kamera "shake"
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6782
Stránka 11

Autor:  Siso [ čtv kvě 14, 2009 11:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Kamera "shake"

Poradte mi prosim ako jednoducho a rychlo docielit toho aby sa kamera nejak mierne chvela. U Aftrov je to uplne jednoduche = k empty object priradim shake a k nemu naparentujem kameru. Takto nejak si predstavujem ze naparentujem kameru aj tu k nejakemu objektu co sa "chveje". Len nechcem metodu ze to chvenie si naklucujem sam cez IPO, to mi nepride velmi prirodzene.

dik :)

Autor:  Antharon [ pát kvě 15, 2009 12:28 am ]
Předmět příspěvku: 

mno vezmeš IPO, polohu kamery, stlačíš ctrl a u každéj krivky pozície začneš šialene klikať...
ono to potom ale strašne trasie a tak dáš tab a sproste to scalneš podľa osy Y

Autor:  Siso [ pát kvě 15, 2009 9:26 am ]
Předmět příspěvku: 

:shock: ta to vyskusam , dik.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/