blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kamera "shake" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6782 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ čtv kvě 14, 2009 11:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kamera "shake" |
Poradte mi prosim ako jednoducho a rychlo docielit toho aby sa kamera nejak mierne chvela. U Aftrov je to uplne jednoduche = k empty object priradim shake a k nemu naparentujem kameru. Takto nejak si predstavujem ze naparentujem kameru aj tu k nejakemu objektu co sa "chveje". Len nechcem metodu ze to chvenie si naklucujem sam cez IPO, to mi nepride velmi prirodzene. dik |
Autor: | Antharon [ pát kvě 15, 2009 12:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno vezmeš IPO, polohu kamery, stlačíš ctrl a u každéj krivky pozície začneš šialene klikať... ono to potom ale strašne trasie a tak dáš tab a sproste to scalneš podľa osy Y |
Autor: | Siso [ pát kvě 15, 2009 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ta to vyskusam , dik. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |