blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problémy s boolean http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6768 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pitris [ ned kvě 10, 2009 3:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1) Mno... Boolean není dokonalý. Je možné, že stačí dveře jen kousek posunout a bude to dobré, nevím. 2) Citace: dokud mě někdo nenaučí, jak texturovat tak, aby ten výsledek stál za něco
Proč se to nenaučíš sám http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Textures/UV/Unwrapping_a_Mesh 3)Podívej se, jak se do kamenných zdí dělají okna v reálu. To Tvé řešení mi připadá jako by někdo do hotové zdi doslova vyvrtal díru. Výsledek bude divný, věř mi. |
Autor: | taby [ ned kvě 10, 2009 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kilver píše: Moje řešení spočívá v otesání kamenů tvořících zeď do potřebného tvaru a vyzdění díry ostěním, obloukem a prahem: myslím, že to je reálné ažaž.
To, co nám zatím ukazuješ, má od reality hodně daleko. Dovolím si to jako stavař tvrdit a dát za to ruku do ohně. |
Autor: | Pitris [ ned kvě 10, 2009 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Taby má pravdu a nemám pocit, že by Tě kamenoval. Pokud by ses zamyslel nad mým prvním příspěvkem, tak bys to viděl také... Takže ještě jednou: Takhle se okna(dveře) do kamenné zdi nedělají - vypadá to jako vyvrtané. Tvar klenby přece musí definovat samotné zdění. A je to poměrně dobře vidět i na Tvém obrázku. |
Autor: | taby [ ned kvě 10, 2009 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud všechny ty tvé příspěvky znamenají, že do těch otvorů budeš dávat ještě vyzděné ostění, tak mám několik podnětů: 1. Otvory jsou moc malé 2. Ostění plynule přechází do ostatního zdiva a není takto vyříznuto, jako to máš ty. 3. Ty plochy v hloubce otvoru jsou zbytečné, protože tam budeš stejně mít něco jiného. 4. Máš tam několik zbytečně vložených a seříznutých kamenů do tvaru trojúhelníků. Spoj to s navazujícími kameny a bude to vypadat věrohodněji. 5. Krom booleanu můžeš ty otvory udělat i pomocí "retopa". http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modelling/Meshes/Remaking_the_Tolopogy. To používám já. No, ale pokud mluvíme každý o něčem jiném, pak přemýšlej o první odpovědi, kterou ti poslal Pitris. BTW: To, co posíláš jako důkazy o své pravdě, vypovídá ve velké míře o něčem jiném, než se snažíš obhajovat. |
Autor: | LLook [ ned kvě 10, 2009 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Btw. Od toho s těma archeologickými fotkami je na 3Dscéně docela zajímavý článek o jiném jeho románském domě: http://www.3dscena.cz/art/3dscena/c4d_romansky.html |
Autor: | Alfisko [ pon kvě 11, 2009 3:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.cgtextures.com Koukni do fora, je tu seknce Obecne CG linky a tam jsou dalsi stranky na textury.. ale tato je bezkompromisne nejkvalitnejsi. |
Autor: | Antharon [ pon kvě 11, 2009 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nechápem, prečo sa čuduješ, že je tá textúra divná, keď sa ti tam opakuje 7x |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |