blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
IPO material http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6759 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Siso [ úte kvě 05, 2009 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | IPO material |
Podarilo sa niekomu z vas naklucovat materialove IPO hodnoty SpecTra? Na plynule zmiznutie objektu pokial pouzivate raytracing. |
Autor: | Antharon [ úte kvě 05, 2009 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
imho spec tra je je len jedn alebo nula, proste je bud vidno, alebo ni problem by som riesil inak |
Autor: | Siso [ úte kvě 05, 2009 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cakam ze veta bude mat koniec... :0), prosim... |
Autor: | tichi [ úte kvě 05, 2009 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem ci som ta spravne pochopil, ale ja som na zmiznutie objektu v animacii pouzival Z-transp a klucoval som hodnotu alpha. Objekt, na ktory dopada tien treba nastavit transparent shadow. PS: RayTransp som skusal tiez ale pri tom mi niekedy objekt nezmizol uplne |
Autor: | Siso [ úte kvě 05, 2009 9:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no prave. Preto pisem ze ked sa pouziva Raytracing tak to nefunguje. Samozrejme inak sa da v klidku pouzit Ztransparency |
Autor: | pantau [ stř kvě 06, 2009 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ked das alphu na 0 tak musi ten objekt zmiznut, nerozumiem v com je problem, SpecTra musis nastavit na 0 samozrejme aby bola specularita priehladna, lebo inak by by ju bolo vidiet aj ked je alfa 0 |
Autor: | Siso [ stř kvě 06, 2009 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak este raz PAN TAU: Ako naklucujes v IPO krivkach pomale uplne zmiznutie objektu AK MAS ZASKRTNUTE JEDNO (ALEBO OBA) z RAY TRANSPARENCY, RAY MIRROR? |
Autor: | Antharon [ stř kvě 06, 2009 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, v tom prípade si to vyrendruješ ešte raz bez predmetu a proste cez sequence editor spravíš prelínačku, netreba to predsa komplikovať |
Autor: | Siso [ čtv kvě 07, 2009 8:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no to ma napadlo, ale toto mi prave pride ako komplikacia. To nech mi nikto nehovori ze takuto vec v animaciach bezne nepotrebujes...? |
Autor: | Antharon [ čtv kvě 07, 2009 10:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja? nie... |
Autor: | pantau [ čtv kvě 07, 2009 1:52 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tu mas ukazku, pokial dobre vidim tak zmizne uplne ale je fakt, ze specularita nemizne moc plynule...
|
Autor: | Siso [ čtv kvě 07, 2009 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za ukazku. Takze spravna odpoved je "ani ja to neviem". |
Autor: | Siso [ čtv kvě 07, 2009 3:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak presne to co si mi poslal robim, ale ked je SpecTra na nule a aj Alfa tak stale je trocha objekt vidno... |
Autor: | pantau [ čtv kvě 07, 2009 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ked naklucujes aj ray mirror aby isiel do 0 tak to zmizne PLYNULE, nesmies mat Filter>0 vtedy nezmizne, inak to funguje bezproblemovo[/b] |
Autor: | jucas [ čtv kvě 07, 2009 3:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatrhni v materiálech ObColor a v IPO ve skupině Object klíčuj ColA. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |