blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

IPO material
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6759
Stránka 12

Autor:  Siso [ úte kvě 05, 2009 5:09 pm ]
Předmět příspěvku:  IPO material

Podarilo sa niekomu z vas naklucovat materialove IPO hodnoty SpecTra? Na plynule zmiznutie objektu pokial pouzivate raytracing.

Autor:  Antharon [ úte kvě 05, 2009 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

imho spec tra je je len jedn alebo nula, proste je bud vidno, alebo ni problem by som riesil inak

Autor:  Siso [ úte kvě 05, 2009 8:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

cakam ze veta bude mat koniec... :0), prosim...

Autor:  tichi [ úte kvě 05, 2009 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviem ci som ta spravne pochopil, ale ja som na zmiznutie objektu v animacii pouzival Z-transp a klucoval som hodnotu alpha. Objekt, na ktory dopada tien treba nastavit transparent shadow.

PS: RayTransp som skusal tiez ale pri tom mi niekedy objekt nezmizol uplne

Autor:  Siso [ úte kvě 05, 2009 9:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

no prave. Preto pisem ze ked sa pouziva Raytracing tak to nefunguje. Samozrejme inak sa da v klidku pouzit Ztransparency

Autor:  pantau [ stř kvě 06, 2009 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

ked das alphu na 0 tak musi ten objekt zmiznut, nerozumiem v com je problem, SpecTra musis nastavit na 0 samozrejme aby bola specularita priehladna, lebo inak by by ju bolo vidiet aj ked je alfa 0

Autor:  Siso [ stř kvě 06, 2009 9:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak este raz PAN TAU:
Ako naklucujes v IPO krivkach pomale uplne zmiznutie objektu AK MAS ZASKRTNUTE JEDNO (ALEBO OBA) z RAY TRANSPARENCY, RAY MIRROR?

Autor:  Antharon [ stř kvě 06, 2009 10:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, v tom prípade si to vyrendruješ ešte raz bez predmetu a proste cez sequence editor spravíš prelínačku, netreba to predsa komplikovať :)

Autor:  Siso [ čtv kvě 07, 2009 8:20 am ]
Předmět příspěvku: 

no to ma napadlo, ale toto mi prave pride ako komplikacia. To nech mi nikto nehovori ze takuto vec v animaciach bezne nepotrebujes...? :)

Autor:  Antharon [ čtv kvě 07, 2009 10:00 am ]
Předmět příspěvku: 

ja? nie... :)

Autor:  pantau [ čtv kvě 07, 2009 1:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

tu mas ukazku, pokial dobre vidim tak zmizne uplne :) ale je fakt, ze specularita nemizne moc plynule...

Přílohy:
untitled.rar [31.05 KiB]
21 krát

Autor:  Siso [ čtv kvě 07, 2009 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Diky za ukazku. Takze spravna odpoved je "ani ja to neviem". :)

Autor:  Siso [ čtv kvě 07, 2009 3:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Inak presne to co si mi poslal robim, ale ked je SpecTra na nule a aj Alfa tak stale je trocha objekt vidno... :(

Autor:  pantau [ čtv kvě 07, 2009 3:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

ked naklucujes aj ray mirror aby isiel do 0 tak to zmizne PLYNULE, nesmies mat Filter>0 vtedy nezmizne, inak to funguje bezproblemovo[/b]

Autor:  jucas [ čtv kvě 07, 2009 3:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zatrhni v materiálech ObColor a v IPO ve skupině Object klíčuj ColA.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/