blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Explode modifier
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6757
Stránka 11

Autor:  Siso [ pon kvě 04, 2009 1:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Explode modifier

Pouzivam explode modifier spolu s particle sysytem ale nedokazem prist na to ako mat celu tuto animaciu opacne. Proste aby to slo z vybuchu do neporuseneho objektu. Poradite mi niekto?

Autor:  Váca [ pon kvě 04, 2009 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyrenderovat vybucg a pak v nejakym videoeditoru to dat pozpatku :D

Autor:  Siso [ pon kvě 04, 2009 1:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

no to je riesenie... :)
snad keby ten vybuch bol ako jeden celok animacie. Hladam nejake ine riesenie, konstruktivne... :) Napada ma premenovat vsetky bsys subory opacne, lenze to si zas neviem predstavit ak tam budem mat nasimulovanych vybuchov 10 ako sa v tom budem orientovat.

Autor:  Siso [ pon kvě 04, 2009 4:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak nasiel som na nejakych ang forach ze to proste nejde. Ci je to BUG alebo nie to neviem, ostatne tu cast animacie ktoru potrebujem opacne urobim ako vravis... :)

Autor:  Antharon [ pon kvě 04, 2009 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

nie, nie je to bug, proste s tým len nikto nepočítal, ale inverzné rendrovanie je úplne bežné, tak nechápem, prečo s tým robíš také obštrukcie:)

Autor:  Siso [ pon kvě 04, 2009 6:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Inverzne renderovanie - a to najdem ako kde? Alebo sa tomu vravi len tak ze si to potom postprodukcne otocis? Samozrejme nieje problem to otocot. ale co v pripade ak mas scenu zlozitu a potrebujes particly proste opacne. Budes editovat kompletne IPO celej sceny len pre to aby si dosiahol opacny vybuch napriklad? To je trosku mimo, nie?

Autor:  Antharon [ pon kvě 04, 2009 7:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, keď počítaš aké náročné to je vymodelovať priamo a aké zložité inverzne, tak je to jasné :D

Autor:  Siso [ pon kvě 04, 2009 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

no uz mam render otoceny. Dufam ze sa dockame nejakeho upgradu alebo ze to uz bude v 2.5ke. Viem si to predstavit v zivych farbach, proste by len ukladal ten svoj zmatok suborov v opacnom poradi ocislovane :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/